2009年11月26日 星期四

出埃及記---2009.10.20第六天(Part 3)

唔知係咪人老左…..d消化系統功能就差d……依家d消化能力真係大不如前……今朝食左一大個麥叔叔既早餐…..好飽….飽到連中午飯都食唔落…..一放工番屋企就係訓覺~….以前食到幾飽放點半貶下眼乜都無啦…..依家搞成咁…我真係對我自己好失望~不過今朝有早餐食又真係幾開心既~



2009.10.20—-第六天(Part 3)

食完個餅我仲冒死衝入去一堆臭羊度影相…真係臭絕~

繼續參觀貝都恩人村落~




撒哈拉沙漠日落真係幾靚..可惜我帶左成個下晏頭盔唔靚~



毛寶堂細佬—-龜仔….成日好似隻龜咁伸長條頸又似波特~

死人志雲大師篤佢背脊….話俾佢公司知屈佢做得唔好….搞到佢公司話要炒佢….哥幾日見到佢真係好愁個樣….佢唯有搵上門叫jacky幫佢寫求情信….我地都有簽名….最後好彩都無炒佢~



估唔到佢地都飲類似壽尾味既茶..不過我好驚佢隻杯無洗~



拿…我係被迫架….唔知邊個俾左錢之後…自己玩完一輪…話唔好0徒迫我一齊試下架咋…..吸入去哥下無野…..呼出黎哥下…..陣味飛出黎….華….想嘔呀….反胃反左超多次….呢d做型人食煙哥d都唔岩我架喇….諗起我依家都打冷震…..嘔

你唔好再迫我同你一齊犯罪喇……你自己食好喇~



之後原來係哥個村落度有餐飯食喎….不過…黑到~



不過唔係喎…我覺得….好好味喎….好味到有添食呀~



有一樣野我係一直都唔知…..我地ja四驅車去哥個村落度其實已經係身處係撒哈拉沙漠度…個問題係….我地到底點番出去….我以為係坐車出番去……原來成團得我一個唔知囉….入哂黑….我地要自己ja番四驅車出去喎…..超驚囉….佢地話照帶口罩同墨鏡….下…咁點睇路呀…..我超驚…不停咁諗唔知會唔會跟甩條隊…….俾人留左係沙漠…..好彩之前跟我車哥個野原來都會跟我車….好彩我ja得唔好咋~咁都定d……..ja ja下停左係一棵樹度…..唔知做咩….跟我車哥個叫我望上去…華~超多星星呀…..最少…都有一百粒~好靚~不過我覺得都係飛機上面睇靚d…因為d星星好似同我平排咁….角度問題~我最鐘意跟車哥位仁兄同我講:go~….咁我就會加行油衝上前….玩過無數次加速~真係好正….日頭同夜晚感覺又唔同喎~佢地話我地一加速…..係佢地身邊經過…佢地就勁食塵喎…超爽~黑仔油唔抵得我唯有笑我:你似交通警…唔嬲唔嬲…..玩得咁爽….你咪笑飽佢囉~呵呵呵…..咁黑都唔知佢地點認路~

番到車場lu…超爆唔捨得~真係好好好好好好好玩…個價錢…超值~



番到酒店唔蝕抵咁食少少野…但真係..食少少..難食~





喂…個芒果布甸酸到嘔呀

你地咁都話好食……

你地未免太愛太錫我喇~

沒有留言:

張貼留言