2009年11月18日 星期三

出埃及記---"2009.10.19happy birthday to me~"第五天(Part 1)

唔知點解今日隻耳仔好痛…..連搭lip上19樓都有好似搭飛機哥隻痛…連過橋過氹仔都有…..癲左~放左工同爸爸媽媽過左去新濠食飯…….感覺很啦芝….我想麥當勞會比佢好食….我好想食薯條呀……..好想食熱浪同卡樂b…..好想食鹽酥雞….好想食炸魷魚….好想明天開會食兩塊薯餅…..好想食好多熱氣野……俾著以前我係唔會理….話之塊面死…..依家….可能人老左…..我竟然學人玩戒口….痴左線….咁我忍多兩日啦下…兩日架咋~頭先食完野陪媽媽睇cod個天幕….咦…個個都話唔好睇….但我又覺得幾好睇喎~



2009.10.19—-第五天(Part 1)

happy birthday to me~yoyo…生日哥日係埃及哥度過….感覺又幾新鮮喎~



早上早餐…..牛角包真係好好好好好食…船上唯一最愛~真係好喇…..呢餐係我地係船上面食既最後一餐喇~




落左船之後第一個行程就係去帝皇谷(Velley of KIngs):為地下皇陵…現已發現有64個法老王陵墓…即係話話….一個山谷裏面有六十四個陵墓…..都幾壯觀既裏面…不過好可惜丫….都唔俾影相既….淨係可以影到佢個屁屁~




之後滾屎6腳去到女皇神殿(Hatshepsut Temple):為古埃及歷史上最有名女扮男裝的女法老王…哈斯普蘇於其在位期間興建的一座山中神殿…其實睇到黎呢個神殿我覺得無分別










第三次跳起~瘦的人才跳得起~(唔好計我失敗哥八次)



跟住就去到呢個萬農神殿(Colossi of Memnon):原是一座壯觀非常的神殿…有著兩個法老王座像….但經過時間洗禮….已見破舊…….下?!….落車淨係得番呢兩個野咋喎



之後又再衝去第四個景點…估唔到生日哥日要行咁多路~…..去到喀納克神殿(Karnak Temple):擁有最大柱室…矗立著134支巨型沙岩柱(我見到有團友真係數~)….我乜都唔記得….我淨係記得哥日熱到…..成個身都流哂汗呀….好熱呀~







你地睇下隻狗仔….得意到….不過最後佢既下場好慘~俾個男人用個箱抽起佢一隻後腳搬佢走…….好慘慘呀……………..


四蹄踏雪黎架~不過佢唔係貓~



華…凍到呀…聽日仲話低多一度….

我係咪要考慮離開呢個星球….

返回我那熱騰騰的火星….



多謝各位曾經為我塊面盡過力既人~

我無言感激~

最多他日好番….俾你地每人錫一啖~(嘔)

沒有留言:

張貼留言