2009年11月15日 星期日

出埃及記---2009.10.18第四天(Part 4)

今日好凍呀….星期日既天氣咁怪裡怪氣……好彩我唔使出街(想喊)…….訓到點半….約左寶寶同sasa來我家做功課…..好x悶呀…………………….由兩點做到七點…….邊有試過咁乖呀….又無出街….又無開過其他野黎睇….又無玩…..唉…..好彩都做得哂咋………哈哈….聽日又要向ok做presentation….希望佢不停話ok啦下…..我都唔知我自己做緊d咩呀….哈哈



噚日星期六去左睇2012……..華……..好睇到呀……真係好好好好好好好好好睇呀……..好睇到我想俾錢再去睇多次呀……d特技呀…..勁呀….俾40蚊入場睇真係值回票價~係真係一路地震一路海嘯一路睇到我口都突同心都離…..真係真係好驚……我都話我會係第一批死既人….因為我…唔係名人無特別技能又無錢買船飛又收唔到風世界末日……真係一震就散……………由依家到2012都仲有兩年……….呢兩年真係玩飽佢先得~~~~~~睇完就去左經典同啟門賀壽….只可惜…哥度係唔影得相架…..車…懶巴閉



2009.10.18—-第四天(Part 4)

繼續樂蜀神殿(Luxor Temple)…….其實我地係度逗留唔係好耐….不過佢唔知係咪冬天….個天五點幾就開始黑….







裏面之前仲起過教堂…..殘留一d壁畫係度~~~~~~~~~~



我地名副其實……真係由朝影到晚…眨下眼…就黑哂







之後就去左一個地方參觀整蘆葦紙喇….不過呢個野超串…唔知佢想點……….支蘆葦係呈三角形既形狀……………



之後呢佢又將蘆葦個心切開佢一片片………….



用槌仔壓走哂佢本身裏面既水份………….




跟住又浸番係d水度….好似要浸兩個禮拜度就會變成咁



之後就一條一條咁打橫打直咁砌張紙出黎喇



之後又唔知擺係舊野壓佢幾耐…..就變成佢手上張野喇~


我曾經有諗過….咁簡單我自己整都得啦….但我後尾又諗:我係邊度搵d生勾勾既蘆葦呀~



前幾日經過…見到巨裝珍珍我忍手無買

最後今日sasa上黎將佢送左俾我

真係天意~

沒有留言:

張貼留言