2009年11月10日 星期二

出埃及記---2009.10.17第三天(Part 3)

噚日放學極速去左marco度恤左個髮….後面又變番短短的….哈哈…..我覺得我剪左頭髮…..我好似一隻狗仔…因為兩邊輕飄飄……..行路拍下拍下….好似狗仔既耳仔……哈哈…原來我同阿杯都係狗仔呀~…..星期一呀好鬼多人呀….超多人搞dr…..都唔知搞乜…..又無人話派錢……..好想快d到星期五呀….上個禮拜六日都無放過假…仲要上院長哥科…..佢都痴那線……又唔俾遲到….又唔俾訓覺….好悶呀真係….不過星期六好開心同左瘦傻婆&nana食飯…..佢地特登係香港過黎真係令人超感動呀~估唔到團友都可以變朋友仔~



2009.10.17—-第三天(Part 3)

開航之後睇週圍既景色係特別靚既….我同nana不約而同咁話…..本身隻船開既時候d風好涼….但經過一個好似沙漠既物體既時候……..有一陣超熱超熱既風吹過…華….好熱…….



好似都唔知睇過幾多個日出黃昏lu….不過放假既時候睇就又放鬆又開心又靚又…………..(下刪454561548個形容詞)





經過一條好似香港青馬大橋既物體…幾個團友都係咁話~



玩完一輪之後隻船行左兩個幾鐘….到左我地要參觀既地方….就係—-金安寶神殿(Kom Ombo)…又講下歷史先…..金安寶神殿為雙神殿…採用對稱鏡射式結構而建…左右神殿設計完全對稱….分別為矗立著鱷魚神索貝克神殿(Sobek Temple)和荷力斯神殿(Horus Temple)……不過天色好黑呀

以我部相機無能力影到好好~



那….呢幅野就係講話以前d女人坐係度生仔..明無??



團友們…呢個係古代既萬年曆~不過影得唔係好清~




個圖解就係講中間個櫃係放住手術刀既….想講既係……係幾千年前既古埃及…已經有外科手術做…..講完~睇唔睇到?



其實夜晚影呢個神殿都幾靚~黑仔油用我部相機幫我同毛寶影既時候都影到佢就黎又想話我:痴那線~




行落少少有個博物館…裏面有一條鱷魚木乃伊….聽志雲大師講….係超大超大隻架….可惜….維修中…呢世人都無機會~




睇完一輪又番左上船食飯喇…..我唔識點形容埃及餸..唉



d皮膚差左好多呀…都唔知搞乜q

唔知係咪太夜訓呢??定還是無搵may姐呢….

真係一個謎……

可唔可以唔好咁多野堆住要我一次過做呀

今日你講左一句說話令我好開心呀~

沒有留言:

張貼留言