2009年11月16日 星期一

出埃及記---2009.10.18第四天(Part 5)

華….今日好凍呀….朝早番工我仲著唔夠衫….著得件恤衫加件爛臭西裝褸……..真係好凍呀….頭先番學都好凍….尤其行番屋企哥段路無人同我講野….又無野俾我笑….真係…..凍到出汁…..凍到我流鼻屎呀~真係吹我塊面唔漲…又出多粒暗瘡同我鬥氣……唉~有人話喎…佢都係我個blog個主角喎….問我點解佢d相咁少喎……er………呢輯相好似連我都無乜喎…今日好事:出糧~~~



2009.10.18—-第四天(Part 5)

是夜晚餐—垃圾一堆….第x餐…真係好悶好悶喇………….



其實我覺得我呢張相真係好樣衰…..但為左要向大家呈現我到底有幾驚嚇………我決定引痛將佢放出黎………….




之後就有一大堆埃及人衝出黎唱一首我完全聽唔明既歌~



原來毛寶之前報串俾志雲大師聽我19號生日…本身都無…因為佢地話我係生日哥日落船就唔整俾我……但又唔知點解後尾佢又提前一晚整出黎俾我喎….真係好尷尬….成團團友+一埋鬼佬………我想挖個窿塞自己個頭入去…好啦…都開心既~

不過d團友話呢個蛋糕係咁多日係船上面最好食既甜品~



之後番左房沖涼……搞黎搞去頭都未抹乾…毛寶走入黎話:得未呀你……..我:未呀………之後佢就係度行黎行去…..又話:不如你出黎先啦……我:………………………..一出到去…佢就以卡通人物既動作同唱腔:happy birthday to u……happy birthday to u………………出到黎就見到有個好靚既生日蛋糕仔喇~hehee笑到我肚痛呀….毛寶真抵錫~

我地係酒店房生火~…..呢個唔係我既歲數…..係講緊佢會送25個願望俾我呀~



喂…我都算俾面你啦….頭又未乾又未梳….塊面又多暗瘡….我咁都擺出黎…….真係算係咁啦…不過你又會怪我無同你影~

之後我地就將個蛋糕….總之整到佢消失左啦….唔係我地想浪費….係咁遠帶到過黎既嘉x芝屎蛋糕已經發到臭哂….不過真係好開心…..多謝毛寶俾驚喜我~係埃及我切左兩個生日蛋糕呀~



到訓覺哥時…我無帶眼鏡…..一拉開張被…..未睇真…有d野係床….我當時仲以為:華….乜郵輪會咁闊佬送埋生日禮物架???再睇真d………………………華~~~~係我呀(笑)~~~



我恨左半年都唔捨得買呀~~~好開心呀….多謝毛寶善長人翁……依家就見住我出街日帶夜帶就係佢喇~~heheheehhe

毛寶:係咪諗緊生日收唔到我禮物呢..以為番去先收到?

我:唔係呀….一早諗到你會帶過黎送(自信心爆滿)







係喇…今日提番起我要記低呢件事

係2009年11月13日黑色星期五下午六時五十分….

在麥當當

我和我的”涼拌”….對彼此許下一個承諾~

唔好問我涼拌係邊個….如果你係哥個人….

就自然會知~

沒有留言:

張貼留言