2009年12月1日 星期二

出埃及記---2009.10.21第七天

華….今日樓下超多人聚集…..又係哥d超齡子女既親屬….好似想殺死人咁….係度又叫又喊…..我都明白你地好想一家團聚….但係點解係人地話有一萬蚊之後先黎搞咁多野…之前又唔見你地黎示威…..唉……噚日個死modem壞左….多得我親愛既媽媽幫我去ctm換咋…..愛死你~無得上網既時候…我真係覺得我歸隱左田園咁…..十點半就衝左上床做文藝青年….係喎….發現我除左上網之外…其實我都幾鐘意睇書架喎….不過我又唔係本本書都鐘意睇喎….呵呵呵~哈里阿波第四集…唔知點解我睇極都未睇完~….



2009.10.21—-第七天

爆早起身…因為要坐七個鐘頭車…由洪加達直去開羅(Cairo)…..沿路都一直超近紅海….好靚~




搖左七個鐘之後….終於都到左喇…你睇佢..仲哩埋~



金字塔都走入尋常百姓家~講完呢句之後就俾毛寶笑我土



又到食飯時間…….在場其中一個侍應十分奇裝異服……見到呢個人……我只能夠講:我好適合非洲市場…攬得人咁緊~



呢餐野真係搞笑…張行程寫住係惹味海鮮餐….咁佢除左海鮮之外…其他野都係自助餐咁既..我地就好乖咁等海鮮~



海鮮..黎喇…..呢兩碟就係….呢兩碟…..要十個人分….呢餐係咩海鮮餐呀????d魷魚硬到好似魷魚乾…唔係…係好似橡根咁硬先岩…..有個團友就話:星晨打錯字je….唔係惹味海鮮餐……係惹笑海鮮餐呀~~~~頂…笑到我甩肺….海鮮餐…..


不過平反少少啦..其實下面碟魚幾好食既…..



之後就去左埃及博物館(Egyptian Museum):館藏4000多年埃及歷史文物…包括重240磅圖坦卡門純金棺槨…巨大法老王像…純金雕鑄之宮廷御用……….最衰…哥度係…唔俾帶相機入去……乜都無…本身哥度有木乃伊睇…..er….但我地d埃及磅………………已經差唔多用哂…所以…同佢緣慳一面~




仲有去左大市集(Khalili Market)….爆多野行呀…不過….志雲大師俾左超少時間我地…唔知好似得大半個鐘咁…頂…






er…呢餐…我淨係記得有好大隻小強行過張檯…………..









經過今日..我覺得我係一個幾professional既人….睇下以下呢段我今日同個客既對話….請用普通話唸!

我:先生…你是辨xxxxxx嗎?

叔叔:是呀~

我:那你的身份證有沒有更改資料呀?

叔叔:#$^#^$%

我:(????)不好意思…

叔叔:#$#^$^

我:(一頭冒水中)什麼???

佢見我唔明….就用手指下佢個頭…..

叔叔:我呀~(害羞地說)…我的頭髮變短了~

此時我忍住抽搐

我:先生…我說的身份證資料…是你的姓名…出生地…出生日期……

叔叔:(此時大笑)呀~那”文字”上的東西..我就沒有改喇



咩人黎架…..我無係佢面前爆笑我真係好專業~佢走左之後…發現佢呢段既對話連隔離窗既mina都聽到…..我係佢面前無笑…佢走左之後…..梗係見人就講啦~….臭男人行過又講….見到nata同elsa又講……最衰小貞唔係度…唔係..我一定同佢笑爆…….係要笑到拍檯拍櫃哥隻~



估唔到話咁快又到左十二月喇~….我都唔知今日已經係一號~….行過我屋企樓下既屈x屎….播緊我最愛哥隻聖誕歌仔…即係話:Christmas is coming~

今日我氹左四個人開心…..

希望天秤座既我日日都氹到人開心啦~

沒有留言:

張貼留言