2009年11月11日 星期三

出埃及記---2009.10.18第四天(Part 1)

點解今日過得咁慢長架……..好悶呀….同nata講左好耐:放工未呀……都係依然未放工…….d時間好似唔放過我咁…….行得超慢…….真係好鬼悶呀…..都唔知點咁多人……我好希望聽日八佰伴vip日會打退呢班人啦…..不過好開心…..iso d人又走左喇………..不過我發現今日工作……有一次離一離神….做錯左d野…..好彩我自己睇到咋….如果唔係…..哈哈…大獲~放左工之後……極快換好垃圾裝束…..飛奔出去會合妹妹們….一齊去做制服~度完之後去左雅馨食野….我肯定我有超過兩年時間無食過呢間野…….好好食呀個豆餅…..不過我成塊面都係暗瘡喇…………..哈哈….唔理喇…食左先啦~如果有人問我:點解你會咁為食架?………..我諗我除左傻笑之外……….咩都答唔出……….呢個禮拜d時間可唔可以過得快d呀?



2009.10.18—-第四天(Part 1)

佢d早餐又係無乜好揀….最好食係個牛角包…連掃兩個~




食飽個肚之後呢日既第一個行程…就係去睇依芙神殿…不過有d特別….就係去呢個神殿…..唔係坐呠呠車….係坐馬車


呢兩張相我都係強忍住淚水影既…一影完….我就依哇鬼叫地跑開~但係我唔知有咩好驚~



認住佢啦….死八公黎架…..睇到下面你地就知佢有幾衰

唔好睇佢笑口騎騎….佢正一放毒蛇…..



志雲大師話無論如何都唔使俾錢呢d車伕….因為佢地會俾……但個死八公行行下….停低駕馬車….行左落去幫我地影相…….番上黎之後就叫我地俾d貼屎佢….見佢懶好咁幫我地影相…..咪俾兩磅埃及紙佢囉….點知佢唔知足…佢話兩磅一個人…..兩個人要四磅喎……痴痴地….我地話淨係得兩磅…唔想要就唔好要…..點知佢快馬加鞭一路講埃及粗口鬧我地(不過我都唔知佢係唔係講粗口架…估囉..佢又口up up咁)


影個人又唔影隻馬喎…俾錢你影都影得衰過人……



係同個車伕反面之前佢邀請我坐頭位…諗住幾過癮…..同佢反左面之後….坐坐下先覺驚….驚佢公報私仇!!!!!!!!!!!!!!

黑仔油個車伕仲搞笑…同佢講話佢隻馬有左bb…叫黑仔油俾d錢佢喎…….黑仔油口頭蟬:痴那線~



我覺得d馬車好臭….不過終於到左依芙神殿(Edfu Temple)喇:其塔門為全埃及第二高~都幾靚..但我愛阿布辛貝多d~



呢個係我地既帶街….叫….好似係kimo….呢…..同瘦馬騮好老友鬼鬼架……不過我同毛寶覺得佢好似…….喬寶寶~~~~~原來我仲唔覺意影埋後面既志雲大師…認住佢喇..衰人黎架



下面好似十字架咁既圖示叫做生命之匙….點解咁講呢…..好似話個圖係講長哥度係男仔的弟弟…圈圈係女人的妹妹…佢地結合左之後……咪就係生命既來源囉….好勁…仲記得~



佢裏面其實都幾大幾靚…..裏面就佢比阿布辛貝靚~~~~~









呢幅圖係講……呀…..唔…..真係唔記得左……真係….唔



埃及小貓一隻….超得意細細隻….直覺上覺得佢好乖~~~~~



今日隻手唔知點解打從一起身就好痺…….

有個阿妹話我:我知喇…係風濕痛呀~

我:…………………………….

唔係下話咁早有風濕痛症……幾時先痛到老呀….

omg~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言