2009年11月5日 星期四

出埃及記---2009.10.17第三天(Part 2)

唔知點解今日d時間會過得咁慢……做極都未放工…..好悶……聽日考試tim呀….噚晚我溫完一題之後….拉高張被….就咁訓左喇…………我真係無用呀…….點解咁多野溫架….好煩呀………快d過埋聽日啦…..不過都無用….星期六日都係要番學…..想死



2009.10.17—-第三天(Part 2)

我見到有d鬼佬係搭呢隻暢遊地中海既郵輪黎參觀呢個神殿架….佢地就好啦….又唔使咁早起身呀…隻野又咁靚



送多個神殿超正面過你睇下…仲有係埃及第一次成功跳起﹗









睇番其他資料原來呢個神殿係拉美西斯二世起既…係愛黎歌頌佢喎…仲有:來到神殿深處的聖所,更把三位神祇和拉美西斯二世雕像並排安放一起,據說每年春分和秋分時,陽光還可從大門直射進聖所中的神像上,而代表陰間之神的塔赫又可免受陽光照射,充分顯示古代建築計算的精確!(資料來源:頭條日報旅遊)….隔離仲有個神殿….係拉美西斯二世為佢愛妻起既…不過個面積就細d囉…..都幾靚~


我記得春分同秋分既日期志雲大師講過:2月22日..10月22日



睇住….呢個鋪屎:第三同第四次~




等緊d團友時見到d畫幾得意~



睇完我地就又搭番三個鐘頭車番去郵輪…..其間我地竟然見到海市蜃樓~不過我以為會係好大型既tim…見到成個綠洲呀…城市呀…我見到既係有d好唔清楚既山…同埋有個湖咁囉……第三餐係郵輪食既飯….倒模咁食…………..



食完之後落船買d補給品…..買左兩支唧唧冰食…我的是芒果…毛寶的是士多巴梨….我哥支幾好食…最後我地兩個食完……..一齊搞肚痛…..爭廁所去…..好辛苦~



抖左一陣…又陪左毛寶上去甲板曬下太陽..曬到佢變成咁哈~



仲有….等左兩日…隻船終於都開喇….不過又係遲左成兩個鐘先開囉….已經係日落….不過好舒服….發現佢一路開航一路睇日落一路吹住尼羅河風….係咁舒服既………..不過吹得咁舒服….發現吹到成個人……….好乾…..d皮膚想裂開~




隻船開就代表我地會離開阿斯旺lu~bye~



新識既朋友仔呀~成團最好玩……我地仲約左今個星期六見

你隻瘦馬騮….哈哈…有d掛住你tim….



你地呀…做咩偷偷趁人地放左工哥時

先至談論人地既體重呀…好衰架你地…..哈哈

一講起體重…你地就諗起我喇….多謝你地呀~

臭男人….我知一定係你帶頭講架………

沒有留言:

張貼留言