2009年11月12日 星期四

出埃及記---2009.10.18第四天(Part 3)

今日心情超唔靚呀……中午食飽飯番到公司哥時……俾個阿叔鬧到我一面屁……我又唔係無禮貌…又唔係唔幫你…..點解係都要話我為難你je……套用elsa對呢件事既評語:邊個得閒諗d野出黎為難你呀~……係囉….邊個得閒je~搞到人地成個下晏都心情低落…..仲有多兩個人向我發惡…….今日15號窗被小貞喻為:咆哮山莊…..無陰公呀….我到底做錯左d咩呀?…..我認為我坐counter唔算係做得最好既一個…但都算係脾氣好啦……d人真係你俾得隻蕉佢食….佢就想搶埋你個西瓜….頂……………..



2009.10.18—-第四天(Part 3)

講到我地要過恩斯納水閘(Esna)…係進入樂蜀之前….d船就要經過呢個水閘……為左俾d郵輪過水閘…..水閘水位會自動調至適當水平…隻郵輪就會慢慢下降…..好似落山咁..入緊



如果影自己隻郵輪影唔到個效果既..所以影左隔離哥隻~可以睇到d水位慢慢下降……真係落到超低架…………






哈哈..好神奇呀~跟住我地都一齊過水閘喇~~~~



過左……….快過打針…….不過覺得咁樣過水閘幾得意囉…



睇完就跑落去食飯喇…第x餐….又係咁……………



係船上面食飽唯一可以做既野除左訓覺….就係曬太陽~呢日我又跟埋毛寶一齊上甲板曬太陽…又難怪我個樣曬到咁衰



又係咁玩完一輪又到落船時候~去到樂蜀神殿(Luxor Temple):由拉美西斯二世所建…為了向打敗希泰族的守護神阿蒙.可斯表示尊敬而建….神殿不有2支方尖碑…其中一支於19世紀贈與法國….現存於巴黎協和廣場..我記得我以前有去過呢個地方….不過睇既心態就唔同左好多喇………………





依家得番一支既方尖碑..Fron~Dream~Bray~(好難聽呀寶)











到依家心情仲有少少不爽呀~

都好似唔知點咁…..坐counter又多d錢收

但又要受好多閒人既氣….

雖知道唔係每個客都咁好服侍….但阿叔你都唔使咁大口氣

唉~



加多一句…原來噚日係我舊曆生日…無人知

今日阿paul打黎話我阿媽知…我地先至如夢初醒

沒有留言:

張貼留言