2009年11月12日 星期四

出埃及記---2009.10.18第四天(Part 2)

呀….今日轉番坐15號窗……感覺又變番晴朗~之前兩日坐14號哥時…..帶俾我既係一種絕望既感覺……我諗我同哥個位相沖…….不過點都好….其實坐邊度…..只要開心….都無乜問題既~~~今日有d心情開心既感覺….可能中午約左朗仔小貞mina一齊去禾花亭食飯既關係~好開心…..食係帶俾我最大既滿足感~~~



2009.10.18—-第四天(Part 2)

見到第二隻埃及小貓….有個女人見到佢訓係度….跟住搣碎d餅乾俾佢食…..但係….佢將d餅乾碎….唔小心咁全部倒哂落佢個頭度….搞到佢好似有超多頭皮咁….heheheh~~kawaii


點知佢又好乖咁食緊餅乾碎喎~~~乖乖貓~~




呢幾碌柱同我呢個小女孩加埋….效果都唔錯呀可~~





好似去到呢日…我既膚色明顯變黑~~~~~




第二次…成功的一次…不過…過多兩年應該跳唔到喇~



之後我地又沿路坐番個奸仔既馬車番上船喇~

佢最後都再問我地攞錢…呢次梗你睬佢有味啦



未見過…真係未見過喎….成條羽毛既雲雲?!



呢間…就係我地間豆腐潤既船上板間房喇…唔靚..知醜



跟住上番船…睇下我塊面…d暗瘡多到….從未試過…..頂….我地行上黎……係因為志雲大師話呢個時間會有餐點供應…..仲要係pizza…..pizza喎….去左咁多日都未見過既野….梗係即刻衝上甲板啦~縱使哥一刻我地條頸….已經曬到傷左~~~



最後我地發現…塊pizza係…咁x大塊…………………………….

最後我地使用人海戰術….第一輪毛寶攞兩塊…..發現唔夠飽再由我去攞多兩塊…….好成功….仲好好味……



曬左超耐…..我地等既就係…過恩斯納水閘…..






跟住行前d….發現有d細粒野彈下彈下咁款……….



原來佢地係小販…向要過水閘既遊客兜售…幾有商機喎



佢地會將d貨拋上拋落咁俾d遊客睇版….我有諗過…..d貨或者d錢…就係呢個時侯…….拋左落海…..個風險評估又點?



今日係寫字樓….見到pina

pina:你做咩呢輪咁多暗瘡呀?

我:係囉!!!!我都唔知點解喎!!!!

pina:你睇你…你d係紅點…無龍架….都唔係暗瘡………

我:…下…咁係咩呀

pina:呢d叫濕熱

我:係呀…我都覺唔係暗瘡架喇

pina:你飲d沖劑啦..或者食下龜伶膏啦

我:都好喎

pina:你呢排食好多熱氣野呀?

我:我?!我排排都係咁食架喎………

跟住寫字樓d人就無聲出lu~

唔知我飲猛男根沖劑得唔得呢????



仲有…係2009年11月11日10時41分…..

係一個值得紀念既日子

呢一日…..毛寶係facebook同我用文字chat左超過十五回﹗

奇蹟~

沒有留言:

張貼留言