2009年11月25日 星期三

出埃及記---2009.10.20第六天(Part 2)

硬係覺得今日好似唔知點咁………….哈哈….又係度無野搵野黎諗……係咪真係日日都要有咁多人呢….其實都唔知d人係邊度湧出黎……..不過算啦…下晏好開心一番工就去左十九樓度參觀dv~雖然平時都成日入去……但依家細心d望….華….真係好鬼大囉~…….我都幾羨慕佢地……其實坐counter真係幾辛苦…..加上我依家個位….太正~d人永遠上到黎第一個想殺死既就係坐counter既人……噚日有個野差d打爆玻璃…真係short short地….我諗我遲早俾人殺死…請定個保鑣先~好掛住小貞呀~今日都見唔到佢….我好想快d到星期五呀…不過都無用…呢個禮拜六日…..都係要番學…唉~番星期六日我就會覺得要等兩個禮拜先有得休息…..我個情緒突然低落因為我睇完一篇野……………



2009.10.20—-第六天(Part 2)

上到船又玩完一輪毛巾之後我地就落左下層…..玩一d我從來都未試過既野…..就係釣魚喇……..釣之前我充滿信心

水清到望到下面d珊瑚~




不過釣左一陣….就聽到有人大叫…華釣到喇…..另一邊又叫…有喇有喇…….喂..有無咁快呀……..釣左成程….一條都無上釣囉唔該……連一個十一歲既小朋友都釣到…我真係有無咁差呀……個個都同自己釣到上黎既魚影相……我就成程係咁俾d團友笑我釣唔到魚……最後…………………………………..

唔好誤會…呢條係我借人地哥條黎影相…..後面哥位jacky….就係笑緊我醜……….嗚嗚~



唔使問喇…睇呢位阿公咁頹喪既背影..就知佢同我一樣………



釣完魚我地就到浮潛呢個環節….呢隻船真係好癲…我地發現…..呢隻船係唔夠救生衣架囉….萬一隻船沉….我應該第一個死…..事先聲明我係唔識游水…..不過我爭到件救生衣玩浮潛~我曾經以為自己嬴哂…….不過我落水唔夠三秒….就衝番上船…..我認我爛玩…不過我真係驚死……超級大浪囉….落到水個人個心跳得超快….就算俾人笑….我決定…唔玩

好彩無去…要游到超遠個島仔度睇d珊瑚…我邊有咁本事爬到過去丫…………..



唔好鬧我呀應該無人認得你既…放心啦….我無去到浮潛於是又係隻船度釣魚..不過都係釣唔到…..佢地番黎哥時….超多人都俾珊瑚割到隻腳傷哂…..毛寶仲大叫話好彩我無去~

我上左船之後坐左一陣….吹乾個身…發現….我個腳有d鹽巴係度…..超得~



中午船上哥餐都麻麻ok既….叫做好過食酒店d自助餐囉~



哥隻辣雞翼話實在又幾好食喎~我都食左三隻~



見到有人玩呢個我又想玩…不過到哥時可能我又唔敢lu~



上船之後…番左酒店沖涼..沖好之後…又到本日第二個自費節目~沙漠四驅車—-縱橫沙漠時可觀賞到夕陽及滿天點點繁星..及安排騎駱駝參觀貝都恩人村落…了解當地人生活….以上行程…承惠美金90蚊~…..開頭都覺得有d貴~~~~~~~~

坐上去仲要帶口罩同墨鏡去擋風沙…..唔知我係試車時係咪ja車ja得特別衰….佢有個專人坐我隔離陪我ja….我開頭有d不爽….因為有人睇住哂…仲要做最後一個….不過哥個野係睇場…負責睇住車隊有無正常咁行走….於是佢經常會由最後一個…..叫我加速(加到最快)…..由佢控制堂軚…….哥種高速既感覺真係前所未有……..超爽….如果唔係佢跟我車….我就唔可以多次咁享受呢種超快速既樂趣~不過由此可知…我連電單車都唔適合考~



仲有….ja到咁上下….仲係撒哈拉沙漠睇埋日落……唔……….真係好靚好靚~



到左個車場喇….鬆一口氣…一落車..大叫好玩~



之後我地就去左騎駱駝喇…佢一起身哥時…都幾驚….因為一起身…..佢係用後腳起先….所以會好似就黎跌落去咁



我就係騎呢隻白雪雪架喇~我整住隻耳仔係因為…..佢有好多烏蠅….多到我好驚佢地衝埋我度同好憎佢地發出既聲~



唔知係咪好似第一次睇駝鳥..好似係又好似唔係



仲參觀佢地其他地方….睇下佢地整餅連環圖~







華…我同你講…個餅即烤即食…好味到呀..全埃及最好味既野….就係呢度~





或者我講下令我情緒有d低落既文章…….

其實好無聊….係講關於我個星座係一個咩野人…..睇住

節錄一d:

很多人都和天秤說搞不懂她,天秤會笑著說,搞不懂就不要費心想了,
其實天秤還是很希望有人能讀懂她的心。




你眼中的天秤虛榮,喜歡漂亮的東西。真正的天秤,是最自卑的星座,
在她的眼中,每一樣美麗的東西,對於她,
都太遙遠,所以,總在不停地完美自己。




你眼中的天秤,不懂真正的愛情,輕浮!
真正的天秤,是不會輕易說出愛,最多會說喜歡。
在怕麻煩的天秤來說,愛的負擔太沈重,她一個人承擔不起。




你眼中的天秤,猶豫不決,讓人生氣。真正的天秤,她的願望甚至是說很可愛。
她只是希望,她把事情做到最好,得到大家的讚揚。
但是每次都錯過了,事情錯過時機做好時,事情就被天秤攪得一團糟。
其實這時候的天秤是最無助的,她很努力,只不過想換得,大家的一句稱讚。




深夜時,天秤想你了,會忍住孤獨,到大清晨才會迫不及待地發短訊給你。
深夜時,你發短訊給天秤,天秤會撐著瞌睡跟你發短訊安慰你。
你有心事的時候,天秤會用你習慣的方式安慰你,即使對她生氣,
天秤也會微笑著忍耐,她知道你心情不好,不想流淚徒增你的煩惱。
在你看來,她是無謂,可是你可否想到,她在你看不到的地方,默默流淚?




真正的天秤,是最無私的人,她對每個人盡心,要來的回報都不高。
只要你一個微笑,一個謝謝,一個讚揚,都能讓她覺得,
爲你這麼做,值得,不管你是她的朋友,或是親人,甚至愛人。




而天秤最希望自己愛的人,所要的回報甚至更少,
只要一句:我愛你,就可以讓天秤感動得天昏地暗,爲此而記住,一輩子。




如果你的身邊,有一個天秤的朋友,一定要信賴她。
因爲她可以爲你兩肋插刀義無反顧。如果你的身邊,有一個天秤的情人,一定要愛護她,因爲她可以爲你體貼呵護非常專一。




講到我好悲哀…又好似一生都係氹緊別人開心…….

但個問題係:我又覺得講到中哂囉…..呵~

沒有留言:

張貼留言