2009年11月2日 星期一

出埃及記---2009.10.16第二天(Part 2)

最後最後一日大假喇……..真係好唔捨得呀~又要等到出年先可以再放大假喇…嗚嗚嗚……媽媽話:唔番工搵錢邊有錢俾你去旅行呀…..又係喎………………..噚晚真係救命呀…..希望我無太出醜啦~今朝又訓唔到覺….超早起左身…..坐左係度超耐….又行黎行去….跟住又上床訓番…..三點鐘又去左neway唱k…..不過都唔係太有精神……我覺得人老左….真係唔好去太多夜街…………..哈哈



2009.10.16—-第二天(Part 2)

食飽飽之後我地攞左房擺低d野………之後再上左郵輪既甲板睇睇…..呢四日三夜我地都係一路遊住尼羅河一路玩…尼羅河兩岸既景色的確係唔錯唔錯呀~





甲板上仲有個小泳池…真係好小…不過d水凍冰冰好舒服~





我地隻郵輪初初睇外表都ok既….不過佢有時會三隻郵輪並排咁泊….我地就要經過人地既郵輪先可以上岸…當我地經過人地架郵輪哥時真係呆左…..人地哥d…有水晶燈有lip…..我地哥架….唉..你睇條鎖匙就知啦…依家仲邊有用d咁重既鎖匙架…….6999就係6999……我地係唔會有水晶燈架~



游完水休息左陣…我地就上岸坐古埃及帆船





跟手又可以順便睇埋日落….咁睇日落…都好特別呀~




坐坐下船….ja船哥個野仲有唱歌贈慶..都幾搞笑~



同下d habibi影下相咁囉…右邊哥個係呢團既助理….毛寶話佢好似佢個哈里阿波堂細佬……但係我覺得佢更像一隻龜~




哥個野爬到上去超高收帆回程….真係好高…超驚



呢支就係傳說中埃及最好飲既芒果汁…..飲落都幾好飲….最抵死係佢飲落個質感好似有芒果肉咁…但其實係絕對無既….



仲有毛寶買左支樽裝可樂送俾人….我本黎只係借黎影張相….但後尾諗都無乜機會再黎所以我第二日就跑去買多支



仲有一包我同毛寶都覺得幾好味既埃及零食~



第二晚既晚餐……到呢餐….都仲頂得住既……………



甜品….係超級超級超級的甜…..一食會即刻有痰哥隻



第二日既行程就係咁喇….謝謝收看

依家係十點一….但係我對眼已經塌下咁滯…………好眼訓…

聽日要番工喇……要俾心機~

play hard work hard….希望我做到…..

仲有就快考試…..幾時開始溫好呢

沒有留言:

張貼留言