2009年11月19日 星期四

出埃及記---"2009.10.19happy birthday to me~"第五天(Part 2)

死喇…我隻耳仔仲係咁….好似有粒砂係隻左耳度滾下滾下….滾左三日…..聽曾經身歷其景既朋友講…..話應該係跌左條頭髮入去…..要去睇醫生搵野吸番佢出黎……..死啦…我好驚呀…我會唔會聾架…….我諗我下個禮拜搵日得閒去睇睇佢好d…….不過我又真係好驚喎….都係搵人陪我睇好d…….好凍好凍好凍好凍好凍好凍呀…….我真係好怕凍……呢兩日我都反下反下…..今日我終於搵到個原因….因為我飲左xxx茶…….都係算啦……..遲d先啦…都係將個計劃推到去26歲先啦….橫掂我咁憎26歲……哈哈…..無飲之後食慾大增…哈哈~



2009.10.19—-第五天(Part 2)

繼續進攻喀納克神殿~佢仲話俾一個鐘頭九個字俾我地行呢度….唔係下話….熱到咁………….生日都要熱融我救命~









上面哥張係講…………下面哥張……真係唔記得哂~




真係超級咁多柱~……影黎影去…都仲係柱…………………….



其中有一條係全埃及最高既方尖碑…..但由於影相哥個角度既問題……………我已經唔記得左……邊一條…先係最高~~




呢隻…係聖甲蟲喎….相傳話圍住佢轉七個圈…..就會遇到我既Mr. right~我咁八梗係即時轉七個啦~靈就好喇~~~~~~~






中午呢餐…我認為係埃及食過既最好食一餐~







今日都幾開心……不過時間都係過得咁慢

尤其係有個女仔夜晚過左黎我…同我玩左好耐~

笑到~一講去旅行就開心~







天色很光天窗何事總關起
風聲很多心聲全部關於你
我也試過痛了倦了都不想   放棄

真的緊緊相擁仍像假歡喜
假的潇灑分開誰又真演戲
我有勇氣吻你就會很快樂   爲何逃避

曾有過一秒   抱著於一起
忘記要怎樣抽離
曾經很開心   一分一刻   我會儲起
曾有過感覺   我未想講起
而秘密會屬於你
情感這東西   始終必須運氣

真的很多感觸如像小把戲
假的很多消息然後怎收尾
愛要有勇氣老實說偏顧忌   仍然逃避

曾有過一秒   抱著於一起
忘記要怎樣抽離
曾經很開心   一分一刻   我會儲起
如你我可以最後於一起
你會知道我日夜想你
從不想多講   只因不想累你

曾有過一秒   抱著於一起
忘記要怎樣抽離
曾經很開心   一分一刻   我會儲起
如你我可以最後於一起
你會知道我日夜想你
從不想多講   都只想保護你
能有這福氣   有幸識到你
才決定努力爭氣
從不講出口   這麼這麼為你




今日聽既首歌…我最愛既娘屎妹鐘嘉欣—-日夜想你~

又真係幾好聽~

沒有留言:

張貼留言