2009年11月23日 星期一

出埃及記---"2009.10.19happy birthday to me~"第五天(Part 3)

我噚晚真係無覺好訓……一訓落張床度….個鼻好痕…痕到不停打乞痴……..跟住不停流鼻涕……..最後…..個鼻塞到訓唔著…..直到四點………一朝早起身….隻左眼眼白地方紅哂….唔知想點……要用日本眼藥水滴左五次……先至無事….我究竟….發生咩事呀……俾覺好覺黎訓下好喎…..個頭今日放工又好似有少少想痛….唉~



2009.10.19—-第五天(Part 3)

食飽飯之後我地就要坐車去洪加達(Hurghada)喇….呢張野超少見….係五仙?!一毫既一半…唔知有無記錯…不過呢張野我係叫黑仔油借俾我影下既…最後我都有張喎~



洪加達…臨近紅海….好緊張呀~



坐左好耐車去到一個中途站….見到…………我係法國既最愛~~~~Orangina~~~~我真係好愛你架…..雖然唔係太多人明白我…….唔緊要…..我愛你就夠啦…呢度仲係大支裝….雖然廿幾三十蚊一支….但我仍然甘心俾出黎架~~~~~~~~~~~~



不過……去到洪加達…..食哥餐野…..正到….話哂人地生日….食d野…..咁….好….食………仲要係酒店自助餐….仲衰過郵輪上面….無哂野講……仲要生霸死霸先入到去…..唉~



佢個主題係亞洲風味喎….我見d圖片….仲有壽司tim~…..行左成場….我淨係見到一舊無餡既壽司物體…..問你驚未



食飽飽之後我地跟埋d團友一齊出夜街…..發現洪加達市中心超旺超多野買……………….我哥晚….都有d收獲呀……沙樽呀….係今次黎到必買架……我覺得好得意好靚呀~不過拎既時候真係辛苦喇….又要逐間格價逐間講價….空運過程又擔心佢會爛又移位….如果收到我同毛寶沙樽既朋友…真係其實得來不易架…….仲有哥d香水樽……真係玩死我地呀………..





最後我地仲發現我地唔記得買特產…..洛神花茶…頂~







今日中午食飽飯….有以下對話

我:呀~~~好飽呀……我要訓晏覺喇~

某人:下?!加bee….食飽飯即刻訓覺會好肥架喎

我:下?!….但係我唔訓覺得會死架喎….你寧願肥定寧願死?我就寧願肥喇……

某人:以……………人地寧願死呀……



其實都無乜野既段對話….不過講呢段對話既….唔係一個女人或者少女….哥個人…係我爸爸………………………………….



改左聽日開會

希望我上到張床仲記得~

沒有留言:

張貼留言