2009年10月30日 星期五

出埃及記---2009.10.16第二天(Part 1)

今日真係好疏乎呀~…本黎約左毛寶去利苑飲茶…..但係我訓得實在太lum……完全聽唔到電話…..成點先起身…經過我極速裝身之後….點十出門口…..不過過到去都太遲…..人地收兩點三個廚房…..於是我地就去番氹仔鴻彬記食牛雜河….好正…..之後我就番左公司派d手信俾我d親愛既同事仔…..玩完一輪….就番左屋企….玩下i touch…..玩到攰攰地…就訓著左喇….訓到直至急尿醒…..好叻呀我…今日好輕鬆~不過已經係最後一個工作日既假期喇…..好唔捨得….好彩仲有三日公眾假頂下癮….哈哈



2009.10.16—-第二天(Part 1)

經過係咁”闊”既車廂梳洗完之後…….又到食早餐喇…..每個人又黎一個飛機餐既物體喇…..今次都叫正常…因為無熟食….不過一個人都唔知點樣食三個包仲有個蛋糕



不過我又發現呢隻芝屎又真係幾好味…澳門唔知有無得買




我覺得個車廂走廊位係最見得人架喇………………….



不能置信出面d景已經夠黃架啦…隻窗仲….哈哈哈



食飽左以為好快落車…點知又唔係…..又訓左成個鐘….好野…..終於可以脫離呢架車喇…陽光好好呀~



亞斯旺火車站…….火車呢家野真係可一不可再喇…..



上左車之後坐左幾個字車之後……就黎到我地第一個觀光點:大水壩……呢度就係尼羅河既源頭喇~~~~~~~~~~





詳細講解大水壩既構造……我記得…..好熱……………..




根據毛寶既記憶:呢舊野係紀念英國政府幫佢地起水壩既



驢仔…..係埃及人心目中係忠心既象徵…亦係佢地寶貴既財產……….同埋……….我覺得佢地好乖好得意呀~~~



跟住我地就行去睇未完成方尖碑(Unfinished Obelisk)….根據星辰行程既資料:埃及獨有方尖碑亦充滿神秘魅力…至今乃未有證據顯示古埃及人如何將之建立…古埃及王廟…方尖碑立於主殿入口…寓意太陽神…這個未完成方尖碑高43米…重達1000噸….有著不可修補裂痕而遭棄用….卻有助後人進一步了解古埃及高明切割術…….準備行喇~~~~~



行上去哥時真係不得了……烈日當空…我行上去都覺得好辛苦呀…….我地哥團有對七十幾歲既夫妻…..我…..佩服



呢個鋪屎…第二次…..呢舊就係未完成方尖碑喇….中間有裂痕架…..睇完之後..我地又要行條好凹凸不平既路落山喇



之後我地去左搭我地駕郵輪既地方喇….我地將會係呢度過四日三夜既行程喇…..開頭我好期待我地既遊輪之旅架…見佢外表都幾光潔亮麗~呢個想法係我經過其他郵輪之前架




由於頭先睇方尖碑哥度實在太熱….又曬…我覺得我出現左少少中暑徵兆:頭暈…眼花..不過好彩呢個時候有野落肚…..第一餐係郵輪食既…自我感覺良好~..可能火車哥d嚇怕左我


不過又好得意喎….我飲緊個湯時…有個團友黑仔油問我:係咩湯黎架???…我:….唔知喎…….黑仔油:連個湯都唔知係咩湯??你個咩口黎架(此時佢好嬲咁自己都出去攞個湯黎飲)…..黑仔油:係喎….淨係飲到咸味….真係唔知咩湯黎喎…….哥度d湯真係咁架…我飲左咁多日…無一日知自己飲緊咩湯….不過呢日呢餐….算正常~



係呀….我真係好想去飲茶呀….

最衰我自己夜訓又爛訓啦………

希望聽日去到利苑飲啦…..真係好想食佢地d點心呀……….

係喎…就黎考試喇TQM…

我仲係手中兩疏蕉咋……….

沒有留言:

張貼留言