2008年12月30日 星期二

香港迪迪尼樂園之旅2008---Part 6(完結篇)

唔….今日做d野全部都係麻煩野黎既…..係真係好麻煩….搞成大半個鐘頭哥隻…….搞到我今日既銷售量大幅下降…..我諗我都係要打定輸數喇…….要儲定錢請哥個”佛地魔”食自助餐呢….我知願賭服輸既道理….但心裏面很不爽呢..哈哈…夜晚去左同全家人一齊打邊爐…..妹子聽日就走喇….真係唔捨得呢…..哎呀….我好開心聽日番半日工咋!!



依…..就黎到09年喇喎…..趁呢個時候回顧下今年先….2008年….上半年我都覺得無乜野既….只係不停咁期待去日本呀去美國呀咁囉……下半年….有一段時間比較上黑暗呢….遇上我認為好可惡既人(依家覺得…哈哈)……哥段時間好難捱….好彩有一班朋友們既幫助同我同渡時艱!!!!雖然2008年對我黎講唔係咁好…又多事發生….不過我唔想跳過呢一年….因為有經歷個人先會成長嘛…….依家我又好番喇…又係一條好漢啦!!!!!希望我同我屋企人…仲有我所有識既朋友仔…係2009年新一年….都會開開心心啦…仲有身體健康喎..咁就個個都乖乖呢~



好喇…又黎到迪迪尼之旅喇……上回講到美國小鎮大街有飄雪事件……雖然明知係假既……..哥日仲好熱tim…..但對於唔會落雪既香港澳門黎講…..都好過無啦…你睇下毛寶攤開手好似行緊神蹟咁呀…….




好鐘意同聖誕樹影相呢….可能因為澳門無咁高既聖誕樹卦



就算去過咁多次迪士尼…係我印象中我好似都係無乜點睇過迪迪尼d煙花…上次美國係第一次..今次係第二次….又估唔到幾好睇喎…………加埋個眼鏡睇..仲得意(不過我d相影得唔係幾好啦…搞到個城堡好似火蠋咁呀)





你睇下…未到新年就已經有賀年米老屎買喇



就算唔買window shopping下都覺得開心



我好想以後每個節日都可以去下迪迪尼睇下有d咩唔同…(例如新年呀…情人節呀…萬聖節呀等等…)…..應該都會好好玩呢…..



噢…..走lu……臨走時仲見到個咁靚既噴泉……同日頭好唔同呀……”著哂燈”係唔同d既……..



好喇好喇….要係度預早同所有會睇我個blog既朋友仔講聲:新年快樂…..無論大家呢年係過得開心或者唔開心都好….都希望大家係2009年有個新開始(包括我自己)…..唔好再望番轉頭諗d唔開心既野……有個開開心心新一年!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言