2008年12月23日 星期二

香港迪迪尼樂園之旅2008---Part 3

我實在偷左好多日懶喇……….等我寫番我呢三日做過d咩先…..



星期六…….好開心呢……….同左杯杯…小蘭…毛寶一齊去左香港行街街呀!!!不過就無乜野買到…..我指係著上身哥d…..只係買左件褸……我都唔知佢算唔算係一件褸….佢地話好型仔…..個問題係….我唔型仔嘛…..我驚著到件衫唔型之餘….我都變埋娘人囉哈哈….最開心同欣杯食左好多冷撈呢..



星期日喇…..由於我地搭成點鐘船番黎…..所以成三點幾先訓落床………..噢…一訓就係第二朝既兩點喇……起身食左好多野呀…….又牛肉粉絲….又一大堆魚蛋香腸……搞到我做冬乜都食唔落……..好彩哥度d野都唔係話太好食呢……唔係就蝕哂呢!!!!!之後又到第二場….阿paul哥邊打邊爐…..都食左少少野哈哈……再下一場就係同左阿kiss…妹子同埋成日話我係哨牙婆既kate去唱k……又係哥間好cheap既energy想死…..不過阿kiss同妹子好早就走左喇…….因為阿kiss搭第二朝既飛機走喇…..之後又有小貞加入…..又有kate d朋友仔sandra同lucia(唔知係咪咁串)……….之後又同左小貞傾左好耐…舒服左好多………..多謝你令我大徹大悟…….同埋俾我知道左原來阿杯知道我上個禮拜日流連街中行黎行去既事…..搞到佢好擔心我到成三點幾先訓得著…….而我本人呢…..仲早過佢訓左喇………….令到我d朋友仔咁擔心我….真抱歉呢!!!!不過我現在重新做人喇…..所以大家都唔使擔心我喇…..我保證…..因為我已經夠哂幸福囉…..



星期一補假……由於太夜訓既關係所以我訓到成兩點半先至醒左一醒…..叫媽媽買d野我食….叫完之後我又訓左……三點幾……sasa叫左我起身睇娛樂直播既章魚成….好彩佢有叫我睇咋…..錯過左就真係太唔抵喇……四點度我飯都未食又行番入房訓喇………..訓到成六點七媽媽先行入黎叫我起身食夜晚飯………….成日食得一餐仲要食得超少…..我都唔知訓左幾多個鐘……食飽飯玩左一陣…………又行番上張床度喇



哈哈…..今日公司好多人呀…….我又覺得自己好臭喎……個頭又立喎……….今日仲多人到要開ot呢…………..不過又唔怕話太攰呢……都有98隻………..不過要成八點半先收工呀!!!!



hohoho……又到左我的迪迪尼喇~~~唔知之前有d相upload唔到….咁就upload番啦….仲有呢張我同城堡近距離合照…….




我跟巴斯的合照……好多人都好鐘意玩巴斯個game喎……我………..麻麻地啦…….其實迪迪尼d game都係麻麻…但氣氛一流




玩the cars……可以自己駕車呢….車速同方向都可以自己控制呀….對於我呢d無車牌既人……哈哈….好好玩呀!!!!其他人都有唔錯既評價…..好慘既毛寶…..因為佢坐第一無人幫佢影相呢….只可以咁樣影張相….最叻係小貞陳…影到最靚





又黎扮鬼扮馬……….唔知迪迪尼d員工係咪好鄙視我地呢???




跟住就唔知行左去……….唔記得左邊度呢度……



行下行下就去左小小世界囉……好靚呀…以前我係唔會玩小小世界的



小小世界內……幫我地影呢張相既人都好慘下架……佢真係好人呀



不過又幾好玩丫….因為都幾靚呀……又有音樂聽….玩完都覺得自己少女左




玩完出黎又再影過….日落中既小小世界真係好得呀




那…唔關我事呀……佢小貞話佢唔鐘意自己個樣叫我幫佢畫黑超咋……我都係哥句啦………….哎呀…………你地真係好少女呀……..




之前係日本迪迪尼都帶過呢個頭飾影相…哥時個樣可以用個嘔字黎形容…..依家唔可以話好好……但一定好過兩年前…如果我鼓得起勇氣…我遲下放埋之前張相新舊對照呀……………….但我諗我應該鼓唔起勇氣喇



兩個宮女…………哈哈….好可愛既宮女呀



好襯你呢毛寶………一樣咁搞笑呀



我依家…..好飽…食完煲仔飯….又食薯pin….又食棉花糖…我唔得喇



預祝大家聖誕節快樂先……

沒有留言:

張貼留言