2008年12月8日 星期一

Christmas is commmming.....

哎呀…..一連三日的假期咁就過左兩日喇…….不過又真係好開心喎…….星期五晚打麻雀……win左三十幾蚊……打既過程真係好好笑呀……笑到肚都痛…..都幾有趣味……..



星期六一朝早就去左mandy既….科大影畢業相…唔經唔覺又畢業喇…我都就黎畢架喇..俾心機呢…雖然我畢業既動機係…





之後就去左venetian度….約左啟門佢地…….哥日係毛寶問佢家姐借車去科大既……(話實在:毛寶…你都駕車駕得唔錯架….我知你都好少一個人無爸爸係隔離…..但係問心哥句…真係唔錯呀……俾心機呀…..儲錢買車….咁就有多個人…..haha)泊好架車上到去…..就見到聖誕節就黎黎到既憑證




會合完啟門佢地之後….我地就去左已經想試好耐既藍蛙度食…….但我認為最好食既係…..雞翼….好似南乳雞翼……..係個點既醬好味囉…d burger……好乾呀塊扒…好失望…..見到左上角嗎….無人知佢都係一個burger….不過唔係用包係用生菜當包………唔….搞笑囉




mini burger……都係麻麻啦..無我想像中咁好食喎




mini burger & mini me…..件衫個口又夠大啦




食飽飽就話去睇個展覽喎………….行去睇時又見到聖誕樹我就梗係唔使講衝埋去然後又逼人地幫我影相啦…………….點解venetian d聖誕樹頂無星星既?




我地就係去左呢個展覽喇…….但係要成一百蚊一個人囉…….我仲以為可以大開眼戒……點知入到去只不過有好多攤位賣d成人既………….我俾錢入場先有得再俾錢買又無野睇…….係咪傻架….後尾我地仲講話早知四個人每人夾廿五蚊俾其中一個入場視察左個環境先啦…..依家大拿拿無左四百蚊喇失敗




睇得最耐就係呢個伯伯………….用他的那話兒畫畫……..後面係佢既作品……..好驚…..佢用哥度畫畫仲靚過我用手畫…….不過睇完出黎之後好頭暈…….唔知同佢有無關?????




用避孕套砌成類似聖誕樹既物體…………..




其中一個攤位有一堆mary同一個打嗑睡既大叔




夜晚約左朋友仔食飯…又去番上次觀光塔既riverwalk




估唔到佢呢個burger仲好味過藍蛙呢




人少少都食左好多野呀




又見到聖誕樹喇….呢日見到既第三棵….又影


證明聖誕節真係離我地好近喇!!!!!christmas is commming!



食飽飽之後有人提議去唱k….去左energy….今次由十點幾唱到成三點…..真係齋唱…..無叫任何酒精類飲品……唱到聲都沙埋……今次小蘭都有去….我地所有合唱歌男聲全部交俾佢…..好可憐….唔識都要頂硬上!!!好搞笑呀佢



跟住星期日成日…..就係屋企訓左成日渡過…..星期一都放假…….期待中





沒有留言:

張貼留言