2008年12月16日 星期二

美國之旅2008---Part 7

我都唔明點解我成日都病……我真係體弱…..等我做下健身操先……要搵王子教下我先得…..唔通交換聖誕禮物真係有健身操課程?????哈哈…….我既工作數量應該仲有機會win到哥個臭男人既……明天開始有個新機會俾我真係要好好把握先得喇……….星期六做左d咩呢???係呀……就係去左半打的生日會係KFC………..不過人地係三點鐘開始….因為我地要買禮物既關係……哈哈….差唔多成三點十先到呀我地…..夜晚又打左個好愉快既邊爐……….打到成點先番屋企……哥晚真係笑到我肚痛……….星期日就………..噢…….朝早要行百萬行….想死…..好攰呀…..下晏行完食完野都成三點幾……好彩公司聖誕聯歡唔使早去要我幫手……所以就去左觀光塔睇奇洛李維斯既地球停轉日……之前期望好高…..但之後聽到兩三個劣評…..睇完之後….無我想像中咁好睇……但都無佢地講得咁差…….聖誕聯歡….一如過往四年…..我同毛寶都係抽唔到獎…..真係好好運……我諗成個GBA只會得我一個從來未中過獎囉……仲要我中途上去做……表演……想死…..今年係觀光塔…..係靚左好多呀……..但d野食都係五年中最難食…..救命…..之後食完咁早…..同事們就一齊去唱左陣k…..大家都好乖十二點就番屋企lu~到噚日……….哥堂係我番學以黎最難頂架……仲難頂過趷腳佬………我真係頂呀老ray唔順喇……仲話學人讀心理…..唔怪得佢咁變態………..仲有六堂見到佢….求神保佑…….好開心今晚小貞上左黎我屋企同我一齊食飯呀!!!!仲係我屋企玩左好耐先走



好喇好喇…..上次講到……去迪士尼之後…..就去左downtown disney度搵下lego….點知幫唔到同事買野….咁就去左食飯…..聽佢地講好似係食new orleans既菜….我都唔知我有無記錯地方架哈哈…..不過d味道幾重下…..但都幾好味呀




偷偷地帶我個眼鏡既Kiss G…….我覺得好似做spider man哥個野呀



好喇….到Day 5喇…..下晏去左一個mall度買左好多野…但好多野都係買俾人架…..無乜點影相呀今日……夜晚等埋阿家放工…帶左我去食一間日本野…..開頭又無乜期待喎……點知….好正呀….佢個清酒煮蜆….d蜆多到呀



三文魚子係日本d好味d……但係個象拔蚌鮮到呀…..連麗梅都唔識形容



超級大既加州卷…..真係超大….聽講佢d野大到試過係網上俾人投訴



華…..我未見過咁大咁多料既壽司飯囉……仲要係兩百蚊葡幣度咋…海膽多到呀




仲寫左d postcard俾朋友仔們…..諗住由依家開始…每去一個地方旅行….如果可以既話……..會寫d postcard俾朋友仔同自己做手信…….如果今次收唔到既朋友仔好想我下次旅行會收到我既postcard就自動自覺俾地址我喇!!!!至今只有一位朋友同我自己係收過兩次postcard咋…..



呢兩張係我最鐘意既postcard….收到既朋友明啦……




Day 6……..唔…….我都唔係好記得做過d咩…..淨係記得去左搵i-phone囉…不過搵唔到…………後尾去左妹子哥邊食….華華華….芝士火煱呀…..一開始時就有d面包咁點下d芝士…..好好味呀…一d都唔漏…諗起前幾年係香港食哥個…..嘔




之後有d沙律啦….再之後就開始主菜個煱好似係有酒咁既…..唔….好好味呀真係…..中間哥碟仲有龍蝦呀………仲有超多醬點呀





寶寶都好鐘意食呀…….甜品有朱古力火煱呀……真係真係好好味…..如果我再黎美國我係一定一定再去食架…………..又諗起之前係Haagen Dazs食哥個….嘔…..好神奇………..d朱古力又係一d都唔漏….奇…我都唔鐘意食朱古力….但…….





好鐘意呢張相…寶寶好似真係食緊咁囉….不過送左呢張即影即有俾b哥夫婦咯

沒有留言:

張貼留言