2008年12月19日 星期五

香港迪迪尼樂園之旅2008---Part 2

今天的心情大好喇~可能今日係friday既關係啦……特別有feel……由於某d原因我成個下晏都係房仔做團體……令到有d人同我講野時聲音有酸溜溜既感覺呢!!!!!今日有成114份….無破個人紀錄…..但都覺得自己好叻….好可惜都只係多”那個不能說出名字的人”十五份……..有d失望呢…我要俾多d心機tim呢…..趁佢唔番工博老命做先!!!好開心好開心呀……聽日就去香港喇….我要買買買….補番之前出糧無買既….變態呢…….今日已經買左成千蚊的biotherm…….算啦…..都係必須品嘛……….係呀….希望教主不要不開心了…要堅強d呀!!!!



迪迪尼時間…..香港的迪迪尼真的跟美國的一樣呢….聖誕樹在同一個位置…連轉身望過去的建築物又一模一樣…好驚




我好鐘意呢張相呢…..因為我覺得影得我…..好有少女味…..另外哥個…………..就好似宮女囉….哈哈..唔好嬲我呀………..你自己都話似架…



無人地講得咁細既美國小鎮大街…..睇到城堡未呀???



哥日因為太多人排隊同佢地影相喇…..所以我地無排……講真我係鐘意大鼻多d架….即係紅色鼻哥隻…..我覺得佢地好嘈但好得意呀!!!!!有d後悔無同著聖誕衫既佢地影相……希望下次有機會同佢地影啦…….企係中間哥個本黎係我…..佢地係我其中最歡的卡通人物之一……但最愛的….在後後面



靜靜的走近城堡跟它合照…..都係日本最高呢



到達我地第一個玩樂地點tomorrowland…..當然係spacemountain……….但之前講過啦….係我認我係老gap喇…我閃親腰骨….到依家都未好番



有見過咁恐怖既太空人嗎???我見到我同小貞陳影時………望住我地既人都係度笑……..我地係扮得好認真架



跟住我地就食中午飯囉……本來我係食老餅楊州炒飯…..點知個檔口今日唔開喎……都無顧d地盤佬感受…我都要食飯先有力玩架……最後就要食牛肉面啦…….都唔係太好味呀..預左….呢碗臭面都要成五十蚊….無天理



一入遊樂場必買食物…….噢……我最愛的爆谷呀……佢d爆谷特別好食呢……因為粒粒都超級多焦糖….巴斯爆谷車






風馳電制呢…超型~但毛寶話我做咩要望鏡頭喎….乜唔望得鏡頭既咩?………..睇佢個樣就知佢扮得好投入呢…過氣演技



好鐘意攞fastpass的巴斯機械人………我地有無少女味呀??





寫住咁多先……………發現有d相無upload到…..好衰…..費事整亂當天行程….整好先再寫



我都係一個好有原則既一個人…有時



香港….我又黎喇~



沒有留言:

張貼留言