2008年12月29日 星期一

香港迪迪尼樂園之旅2008---Part 5

噢……..要數今日最大既事……….呀………我攞左專科學位既畢業證書喇…咁即係話我再去interview既話就唔使再攞住張牛龜咁大既中學畢業證書行黎行去喇…..除左呢個優勢之外….都無咩特啦!!!!過多一年度攞埋張野雞學校的學士學位畢業證書咁就可以功得完滿喇…..衷心期待呢一日!!!



我真係估唔到今日公司可以有咁多人….聽講話係噚日有香港報紙登完篇報導之後先有咁多香港人黎…….真係比起廿六號的香港公眾假期還要多人呢!!!!今日真係唔易過呀……….今日小貞貞好慘呢….我聽日要伸出幸運手手救佢先得!!



迪迪尼之旅…開動!!之前入場既時候……係入口每人都會派一個好似睇3-D電影咁既眼鏡……仲以為睇咩既tim…..原來係入夜後…..你用佢黎望住d燈……d燈會變哂做雪人呀!!!好得意好得意呀……..我曾經以為…..係d燈出古惑…..經佢地講一講…哈哈….原來係個眼鏡….之後用個眼鏡黎睇煙花…..會靚到不得了…….d煙花變哂雪人咁跑出黎…..超級超級的靚!!!好可愛





公主公主呀……相信我過多十年之後無咁既勇氣帶起佢影相咁…..所以趁我仲有少少年輕既時候…..扮下小公主啦….唔想將來做老公主呀



又因為某個原因我當時又攞起左唐老鴨黎影相….係正常時間…..我都應該係會跟小貞一樣係攞起米老屎影相的…..應該……….




跟米老屎好老友的我……..我係想影佢攬住我..不過依家好似我綁架佢咁



少女呀…….都係鐘意攬住d公仔影相….然後唔俾錢買的




哈哈…去睇米老屎的3-D音樂劇….估唔到咁好睇呢!!精彩呀…想再睇多一次tim…..一次過帶左3個眼鏡係咪好震撼呀?



入左夜後…噢..個城堡靚得好交關呀~真係好公主feel呀….又有聖誕氣氛(雖然當時未到聖誕)…好有少女味呀





變左色既都好靚呀………..正面影側面影都好靚




d檔仔賣哥d野都好有聖誕氣氛呢~




仲有飄雪中既美國小鎮大街呀…睇到d雪嘛??



哈哈…要證明佢有飄雪既話請睇下我頭上好似有粒頭皮既物體




真係好靚好靚呢…好似真係去左外地過聖誕節咁呀!!!

沒有留言:

張貼留言