2008年12月18日 星期四

香港迪迪尼樂園之旅2008---Part 1

今日我工作方面……完全飛唔起…….我決定聽日就會用一百二度力水去追番我今日失去既………今日除左工作方面覺得用唔到力之外……….情緒都唔見得好好…….我知我知發生咩事……..但唔想去面對….俾多一兩日我就會做番個有用既人架喇…..番到屋呆左陣心情先好番d咋……….好開心…..星期六可以去香港玩都算係今個禮拜既好消息……….不過依家乜假都抽唔到……搞到我都唔知點plan出年d旅行好……無哂目標咁(講到我既目標淨係得玩….其實我都好想快d畢業既…唔知算唔算係目標)……



好喇好喇….到左令人熱血”費騰”既香港迪迪尼樂園之旅喇….我真係無諗過會咁好咁好玩架…..只有玩樂同盲目做野先會令人忘記d唔開心既野…..所以有得玩既時候我係出盡力咁去玩…..我記得哥日都幾早起身……約左搭九點鐘船…..我地今次係買左d平船飛……不過要係金光飛航度上船……哥日有兩個人好辛苦呢…….第一個就係毛寶囉….佢要好早去買飛同埋等左超耐先有….好慘……第二個就係小貞陳…..因為去到咁遠搭所以要佢駕車去呢…..辛苦哂你地……..講到好似好多人去….其實就係得我地三個呢!!!!!不過隻船超級拋……..想死呀…..上左岸之後我地就即刻去左衝去搭地鐵去迪迪尼…..都幾貴喎…..要成廿幾蚊單程……轉左次車去到欣澳之後…..要再轉車去迪迪尼呢!!!!!係欣澳站我就開始留倩影喇……由呢張相展開左我呢日既攝影之旅……..影呢張相既原因係之前睇過有過朋友影過呢張相所以我就模仿佢囉..哈哈…唔知佢睇唔睇到呢?(留意:去美國迪迪尼我都係著呢件間條衫)….試下每次去唔同既迪迪尼都著呢件衫先




噢…我地搭緊迪迪尼地鐵去迪迪尼呀….架車好靚呢



連個把手都有米老屎架!!!!!



呀…………好鐘意呢張相呀….上一張同呢張係同一個人呢



到站後又同d柱呀…….牆呀……..影下相咁..





當然要同架靚車影下相啦



行呀行……就黎行到去入口



行緊去入口時周圍都已經掛住聖誕既裝飾囉~




臨到入口時有一個幾靚既噴泉….米老屎仲會升高又降低呢




到喇到喇….到左入口喇….見到米老屎草地….但我地話點解米老屎d顏色…..好似老翻咁既…………..塊面d顏色…..好蝦肉色呀




入園後第一張扮鬼扮馬照……..都仍然係無幫襯



入到去先發現………..香港迪迪尼同美國的迪迪尼是一模一樣的……..神奇呀…..由於去美國的迪迪尼跟去香港的相隔不夠一個月….所以我肯定是一模一樣呢!!!不過聖誕樹有d唔同…..美國d裝飾靚d…不過好開心哥日天氣咁好呢



噢………..完美的一跳呀~靚到連下肢都無埋



都話我地後生啦…..係muimui先會咁樣跳黎影相……雖然失敗既多……但要不斷嘗試嘛!!!不過其中有一人是老gap喇……因為佢跳完之後話腳痛喎……至於係邊個我就唔講喇….費事無朋友做…..我只能夠講哥個唔係我囉




寫完迪迪尼之後個心情又好似好番少少…..哈哈…可能見到d相咁靚心情又偷偷好轉囉~



可能頭先坐係電腦前面鍾嘉欣同我講:就算一人晚餐 一人望海我會習慣
兩人坐家中沒旁人我懂欣賞孤與單…………就算一人上班 一人候車偶爾自嘆
我仍學會假日陪同友好傾通宵買衫………我諗我明佢講咩既
 


沒有留言:

張貼留言