2008年12月17日 星期三

美國之旅2008---Part 8(完結篇)

前幾日知道左廿二號有假補……….開心到暈低……唔係仲同你番學呀….想死呀….又岩岩上完阿老ray哥堂…..乜料呀你….仲有五堂…….好難頂呀…..精神虐待呀……今日我有做少少團體…….有得乘虛而入……….諗諗下我都唔係無得win哈哈…..



上次講到食完一個一生人中食過最好食既芝士火煱之後….我地就去左妹子屋企喇……參觀參觀咁…..都幾大喎…我覺得….仲探左佢兩個bb…….不過佢好偏心..因為佢鐘意appleton多d…………另外哥隻唔記得叫咩名




開放式既廚房……..唔知佢多唔多煮野食呢???



到了Day 7……我記得下晏陪左阿家去睇醫生……夜晚就去左同佢d朋友仔一齊去食韓燒……不過我覺得同澳門差唔多囉



大合照…..bonnie個bb好得意呀….成日都會笑咪咪





Day 8…….b哥夫婦下晏帶左我去另一個mall行街街作最後衝刺!!!!!不過都係買野俾其他人…….食左呢個係美國最後的晚餐後…………我就要上飛機lu……..不過美國機場真係好麻煩……又要除鞋除剩檢查……真係好煩……..



去左咁多日介紹下阿家間屋先……….佢個前院真係好搞笑………睇下d樹高到…………佢地話係用黎遮太陽喎……………



又一個開放式的廚房…….每日中午都係食e媽d愛心飯



仲有就係要介紹下我個床位….係梳化隔離既地顫位呀…仲有每晚伴我入夢既音樂(肥佬丈既超強鼻寒…..好似地震咁呀)



我的最佳朋友仔—-波波………..最愛碌地沙



少部份手信……阿寶都有高飛帽架



仲有要好多謝b哥b嫂………..因為佢地照顧我之餘…..仲請左我食好多餐好野呢…….仲要係百忙中帶我周圍去….真係多謝你地!!!!!!!!!



我記得毛寶話過每去一個地方都會用一首歌黎代表哥個地方…..點解要咁做????因為每次當聽到呢首歌時就會諗番起哥個地方………而我今次美國之旅既歌係——janice既陰天假期………..但唔係用黎形容我當時既心情………只係我每次一起身…..美國既tvb就係播呢首歌囉……….[youtube http://www.youtube.com/watch?v=G8P_Pu4TP_w&hl=zh_TW&fs=1]



只要俾多少少時間我就可以忘記d唔開既野喇…..爭少少咋


美國之旅已經完滿結束………….明天就係2008年12月8日既香港迪迪尼樂園之旅喇…….唔好行開呀

沒有留言:

張貼留言