2008年12月13日 星期六

美國之旅2008---Part 6

唔……依家係零晨0224…..好靜呀……聽住joey既我….覺得真係要好好珍惜呢個咁靜既時刻…..因為好e已經離開左我地…..屋企…….好舒服……加上今晚0岩0岩考完趷腳佬哥科….omg……不論個結果如何……考完就係考完喇…..超開心….超正!!!!考完之後仲要三丁友去左高士德食野…….食完仲唔捨得番屋企…..周圍行諗住打機….點知係無少女機打架……..之後仲要打電話俾人問人地平時做d咩黎打發星期五晚呢個黃金時間………但最後都係番左屋企啦…..番到屋企好靜……不過有時我都幾享受一個人夜晚係屋企既感覺…..



yeah~又可以寫美國之旅喇…..好辛苦呢幾日都無機會寫咁….就算寫都好似要偷偷摸摸咁寫….真係慘…..好…..繼續….之前佢地去迪士尼成日都話想玩鬼屋….但表姐們每次黎都係無開維修緊既……今次有得玩喇…..由於0岩0岩過左萬聖節…鬼屋係變左做怪誕城之夜既jack….裏面d公仔都換哂係佢好靚






我最愛既環節………..做戲同扮野…….我應該放棄依家份工去讀演藝



加勒比海盜…….



由於高飛帽太出色最後最俾我將佢帶左番屋企




黃昏中的城堡…..有唔同既味道嗎???????




黃昏既時候….我地玩完好多野之後先入黎探米老屎



正身處米老屎的家中周圍搞搞震………….







到左佢屋企…..就梗係要同個主人家影下相啦!!!!




夜景迪士尼………..其實香港哥個夜晚仲靚啦



佢地兩個綁匪趁我去廁所時綁架寶寶影相….好慘囉




毛寶呀毛寶………點解今晚食飽飽行番屋企時………你睇得我咁穿架…………好驚呀……….又俾你踢爆到我喇….不爽……你實在係…………….過於了解我



沒有留言:

張貼留言