2008年12月2日 星期二

美國之旅2008---Part 2

噢……今日放工開會…….成六點半先開完…..變相番早放晏…..不過算啦………..反正個個都要開…….放左就去左攞d去旅行既行程紙睇下……等自己開心下!!!



又講番我既美國之旅先…..上次講到阿家結婚…..係新娘房等待中…..係度等時我地梗係又要影下相咁啦…….呢個就係佢地識左好耐既朋友仔bonnie(唔知個名係咪咁串)…好好人呢



姐妹倆的合照




我個芒芒真係唔靚唔靚唔靚…不過有人讚我條裙靚架



傳說中既阿kiss….成日係妹子個blog上見到佢……今次真係見到佢真人喇!!!好似明星咁呀



好喇…..婚禮開始喇…靜d喎






好囉…新娘子出場喇….係咪好似佢爸爸呢……將個女交去b哥手上係咪打翻個五味架呀阿丈?





呢個應該係講我願意既時候…



交換戒指囉……



進行完頭先既儀式之後….就移左去第個場切結婚蛋糕咯



8年之前去美國同過alice一齊去six flags度玩……8年之後佢仲記得我喎…好驚呀….就係呢張相俾人笑我腿粗粗囉…又俾人笑我肥



b哥夫婦正式登場…..好襯le~



影靚靚相呢…我係偷偷企係攝影師隔離影架



我和明星阿kiss的合照……..我既黑眼圈超大



妹子和明星阿kiss….咁樣既高度….好好睇



到左夜晚兩老換左衫…..兩個好似呆佬拜壽…超cutie

沒有留言:

張貼留言