2008年12月9日 星期二

美國之旅2008---Part 4

超開心呀……噚日公眾假期….有個偶然機會……去左香港迪士尼樂園………….超級好玩!!!當我自己去左今年第三次旅行喇(雖然只係香港)……我本來諗住先放低美國之旅…寫左香港迪士尼樂園先…..但做人都係有始有終好….寫完美國之旅……再到香港迪士尼啦(其實係影左太多相…如果講完再到美國之旅相信要多半個月之後先講得囉!!!)….不過好不幸…..雖然好好玩…..但係我玩完space mountain之後…..我….我……好難開口……我閃親條腰…….我老喇…..仲俾佢地笑左我好耐…..好彩…..今日上山頂覆診….避開左最多人既時間………..我唔明….隔唔夠個半禮拜…….好e佢又番黎喇…..其實係咪真係咁得閒…一見到佢係我書房我就火x滾呀…..今次又住幾多日呀??……好驚呀……頭先寫寫下blog….爸爸好唔舒服…..瀉左好多次……陪左佢上山頂睇醫生……..好彩無乜事咋…..所以我今日上左去2次呢…………….好熟路呀



停左好幾日既美國之旅….番黎喇…..從某人口中得知佢係有期待我既美國之旅既…..佢仲問我part 4出左未….死喇我自沾喇又……….上次講到那隻大得誇張既牡丹蝦…..俾我地切佢個身食完之後……仲有就係….佢會攞去炸左佢個頭….好好味呢….因為佢炸到連d蝦腳都脆卜卜…..




仲有食完蝦之後就有個韓式魚湯……..呢個我就覺得麻麻啦…因為可能我唔係太鐘意食魚囉…….再黎就係呢個…..超級蟹喇(佢叫超級蟹唔因為超級大….係因為我唔知佢叫咩名)….同我八年前跟團去美國食既好唔同…..之前哥隻好咸…..依家呢隻……..好好味呀d膏……超級多膏…..唔好以為我地食咁少野…..唔好忘記我地之前已經食左蠔….蜆同響螺




食飽飽之後去左食甜品……有好多唔同口味既乳酪……你可以要好多種口味或者要食幾多都得…..因為係用佢既重量計錢既……我好似要左三隻口味….但我淨係記得有隻係芒果味……其他都唔記得啦..都幾好味




呢個就係我精心傑作喇………哥日係阿丈請既…….不過我唔貪心……..我係要最少哥個………其實唔係我好人…….係我當時已經好飽喇



Day 4….我的愛兒….阿寶寶……呢日佢好緊張呀….因為…..我地會去迪士尼樂園呀!!!!!!!!!去之前佢等緊出發時好無耐心….所以同佢出花園影下相分散佢注意力



好喇好喇…..我地終於到左迪士尼喇….米老屎已向我地揮手


加州既迪士尼樂園…..第三次到訪喇..對上一次…..8年前


一入到去…..當場係同米老屎草坡影個相先啦


阿寶都有同米老屎影架…阿寶哥日佢好開心呢


阿家+肥佬丈+e媽


噢………見到我最愛的高飛狗呢…….左手邊既我係度默默等待…….好彩哥日係星期一囉……又唔係美國公眾假期….所以等2,3個人度….就同到我的最愛影相呢…..美國的高飛狗唔通真係高d?????我記得8年前都有係度同高飛影相…….仲記得佢影影下用隻手遮住我隻眼….搞到我張相撐大個口…..相比起8年前的高飛狗……..呢隻無咁調皮呢…………只係就咁同我影張相就算lu~



呢個布魯圖仲唔使排隊tim呀…唔係少人到咁呀?????


就黎臨近聖誕節呢….所以迪士尼都有超大棵聖誕樹呢!!!!!我最鐘意就係聖誕節……..當然要同佢影影相啦…..好靚呀………仲好高呀



佢聖誕樹哥度d裝飾好靚架!!!!!!!!


仲有眾多公主中我最愛的小魚仙…..唔知點解係美國既佢特別靚呢????


我條腰骨呀………….我都係下晏上山頂去覆診時叫佢開支按摩膏俾我揉下條腰咋……..仲俾人嚇我話唔去睇醫生影響我生育能力喎……哈哈….不過都係快d好番啦…..因為我連轉身bit收據都有問題呀





沒有留言:

張貼留言