2008年12月10日 星期三

美國之旅2008---Part 5

今日我有種莫名其妙既開心……….雖然好多野做….但係就係……開心~………我知係咩原因既……….哈哈….唉….好慘….我依家都係用番學既時間上下網咋………一路上堂一路寫blog………..好e你快d走啦



華…..呢度係迪士尼入面賣紀念品既鋪頭…..超靚呀個大大水晶球…….仲識轉架……我同寶寶都好鐘意呀…….不過佢無望鏡頭喎



入到迪士尼當然又係扮鬼扮馬既時候啦!!!高飛聖誕帽好靚





好有聖誕節既氣氛呢…..不過仲係好熱呀哈哈




但係我唔記得原來美國既城堡係咁矮…比日本矮好多呢





噢….難得佢地兩個一齊同我影相…..由於我催緊我阿丈快d幫我影就搞成咁喇…….仲有手勢tim



聽講呢d真係美國d空軍黎架…..個表演都幾好睇!!!!



呢個小朋友好得意……….所以偷偷地影低左佢……佢同佢隔離阿哥d衫一模一樣



我e媽原來同我一樣都係咁鐘意做戲….佢自己攞住呢隻野逼我幫佢影相



我係度扮緊Indiana Jones….其實應該係攞鞭…我唔知做咩攞住把劍



係度玩Indiana Jones既時候幫阿kiss影相…………點知我影第一張淨係影到個頭…….第二張就淨係影到個身………我地哥時仲笑話張兩張合二為一係blog度…依家……….原來唔係太0岩位哈哈………都唔知我點影相….其實兩張相都係靜止既時候影架




呢個係今日既午飯………..迪士尼d野貴就預左啦….但無預到都幾好食喎



行去廁所途中見到充滿聖誕氣氛既小街….好靚





好彩哥日阿丈無話要坐呢d船咋…….如果唔係實悶死我…不過影相都幾靚

沒有留言:

張貼留言