2013年4月26日 星期五

鐵達尼號展覽TITANIC The Exbition

哈哈~今日好開心呀~~~(唔係講番工喎….)….放左工夜晚同公子們去食師傅仔~~~~七位公子….食左8個餸~~~~~~~我地真係好癲囉~~~~~~~食得超開懷~~食左凍蝦…生炒骨…辣酒煮螺…金菇肥牛…西蘭花炒花枝…泰式炒蜆…手撕雞…菜埔煎蛋~~~~~好開心呀~~~食咁多野每人都係$130~~~~同公子食飯最開心~~~永遠都食到想食的~~~~個個女仔又超食得喎~~~~~公子萬歲~~



好喇~之前講哥篇話兩個展覽一齊睇會有折的就係呢個鐵達尼號展覽TITANIC The Exhibition…….100周年呀嘛~咪去睇下囉~








一入場就會每人派一張呢個boarding pass….後面仲有本身有上船既乘客資料……我哥張….係一個….48歲既….女族長….來頭好似唔細喎….再望一望…….我係頭等乘客喎~~wow~~~~~毛寶都有一張…佢係…一個9歲既小朋友…..但係…佢既職業係…公務員喎…9歲喎~~~~~~~~笑屎我~~~~~但係….佢係二等艙架囉~





一入場就有一d關於TITANIC既資料睇睇….有d都幾有趣既….例如可以睇到當時係鐵達尼上面有幾多物資…例如:鮮肉有75000磅…鮮雞蛋40000隻….酒杯2000隻….連蠔叉都有成1000隻….之類之類既資料





仲有好多當時既明信片….剪報之類之類的










睇完展品穿過呢度~




就有幾個模仿TITANIC上面船艙既場景~呢個…係咪二等艙既房門????




某頭等艙房內擺設…仲有一隻本身會用係船上既杯





呢part係我最有興趣的~~~就係睇餐具喇~~~呢組係三等艙…即係阿jack用的~






呢組係二等艙…即係毛寶用哥組呀~




二等艙都有銀器~



跟住就到頭等艙~即係我用哥組~~




真係幾靚喎~~~



wow~連呢個場景都有~~少女切必影~~~~想當初里安納豆等肥溫哥一幕…真係到依家都記得~~~~~納豆靚仔得不得了~~~~~






三等艙房~~




仲有無人記得呢對閘???毛寶你可以唔使咁入戲既~~~




頭等艙既人自動波走埋去剷煤~




連最黎撞之前…..係船邊睇星既場景都有整!!!不過企一陣就覺得好暈…..




行到最後……….





另外仲有一d拍TITANIC時既一d道具~例如海洋之心啦~…..幅畫原來真係導演占士金馬倫畫的~~~好勁呢~~~~





再後面仲有一d生還者數目…同埋人名資料…..個個參觀完都攞住自己張boarding pass睇睇自己係咪生還者…..我同毛寶都係…..點知有一個阿姨係我隔離搵完感嘆的說:我死左……………….其實都幾慘….當時號稱最大最安全既郵輪…最後發生左咁巨大既災難真係令人好難受……….

仲有一d有關當時票價的資料….原來當時三等艙既船飛係40美金(為現時900美金)…而頭等艙就係2500美金以上(為現時55750美金以上!!!!!)…..wow..我諗…我都係…三等艙既人囉………………………………………..同埋原來二等艙同頭等艙既票價唔係差好多….而且仲係同頭等艙同一廚房的!!




噢……..
最後一集既走過浮華大地做完了…
好想再睇洪永成做旅遊節目呀~~~
太好笑了~~~~而佢既搭擋就一定要係翠如bb啦~~~~



其實….
呢兩日我有一個瘋癲的想法…..
我咪死慳死抵既…..
我依家想用哂我所有利是錢佢!!!
買一部低周波按摩機!!!
買一部新既canon相機!!!
買一套泳衣去冰島~~~~~
係咪真係好癲呀?



我好想祈禱!!!!!
請厄運不要跟著我!!!!
求求你~~~~老天爺爺~~~~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-42日~~~

沒有留言:

張貼留言