2013年4月3日 星期三

飲茶~:]

攰攰~攰攰~不過都好開心~~~因為今日咁艱辛既日子過去了~~代表明天要放假了~~我聽日又唔使去拜山喎~~可以好好的睡一整天~~或者係屋企行黎行去一整天~~開心~~~~~今日同朗仔同另外一個同事既對話我真係覺得好好笑….哈哈~~下幾段再詳談~~



又去飲茶茶~~~唔知大家鐘唔鐘意飲茶呢????我真係好鐘意去飲茶呢個形式既飯聚~~~無論同朋友~~家人~~~大家圍埋一齊~~講講~笑笑~食下野~~~咁就會過一個開心的午餐~~尤其去一間我鐘意既飲茶更加不得了~~呢次就同朗仔毛寶一齊去飲…..去左葡京日麗飲茶….笑到牙都反~~~






佢d點心有外表之餘又有內涵~~~巧巧味呢~~~~~~:]





佢個杞子桂花糕好好味囉~~~~~仲要有綠色jelly墊底~~好靚~~




我最喜愛的飲茶地點就係葡京日麗和永利酒店的永利軒~真係坐得好又價錢唔貴~~正~不過都係哥句…唔訂位唔使旨意有位~:P

以上是三人份點心~~~~~:P



前幾日係電腦無意間睇到d舊相…..呢個係邊個黎架??呢條女去左邊?




但並唔代表我喜歡之前多d喎….我都好鐘意依家短髮既的~因為真好方便~~




噚晚超sad囉….
係微博睇到某d對話…
俾我知道左……
Mr.佢地個new beginning演唱會好似唔出dvd囉

知我有多想揮拳?????
後佢一日做演唱會既吳雨霏都出左啦…
點解Mr.無呀??????????
我去睇哥時係前面有好多高人遮住呀!!!!!!
我諗住靠睇dvd睇清楚佢d面部表情架!!!!!
天呀!!!!!!!!我仲好想聽番布志綸同許志安合唱既…
我的天我的歌架…仲有世紀末煙花呀….
求求你出啦~~~~~~~~~



哈哈~
今日下晝….朗仔向我表示佢好多野做…
我又同佢講番….
我:我地頭先哥更都超多野做囉..
朗公子:做到抖唔到氣…
我:我頭先做到快到..谷得太勁個人就黎爆炸添呀….
靜左一陣….同我同一更既同事w都一齊加入話題…
w:你講爆炸好似講到3D肉蒲團咁既…
我:下…咁即係我係雷凱欣呀??
w:咁我頭先同你一更追籌喎..咁我係邊個呀..
我:仲使問….你擺明係葉山豪啦

w:我覺得你好鹹濕囉…
我:我??!?鹹濕?!?!?我頭先話自己爆炸咋喎..係你聯想到肉蒲團喎..邊個鹹濕?
w:er………
跟住我地3個笑到死左~~~~~~
(好無笑呀????冷面笑匠毛寶大師???我今次過關嘛???)



報時:距離冰島英國自由行之旅仲有—-65日~

沒有留言:

張貼留言