2013年4月8日 星期一

媽媽生日香港一日遊2013@太平館餐廳

wow….巧攰呀….這不是一個普通的星期一….這是一個要ot的星期一….真係巧攰….12點半直踩到5點半…………上個星期六又見到小公子~真開心~~不過佢之前哥晚唔係好夠訓~~扭計豬~~柏仔好慘呀…耳仔傷左………..星期日去左大陸拜山~講番以前細個去拜山就好似去旅行咁..勁開心~~表妹們都會買好多零食~~我就做食哥個…講下講下….都成…..20年前….很嘔心~~~~鐘意開始講以前點好點好…..證明年齡有番咁上下~~~由今個禮拜起實行左慳錢大計~~~逢週末都要慳慳的過~~希望成功啦~~~



2013-03-31 Part 2
中午食左一餐唔算食完會飛天既日式放題~~夜晚我揀左對我倆都充滿回憶的老牌西餐~~太平館餐廳~~~~~我地去左銅鑼灣店~~因為我地係附近行街~~~平時我地去尖沙咀多~~~~對我倆充滿回憶係因為以前細個媽媽成日帶我過香港玩..都會去食太平館的~~~地址:銅鑼灣白沙道6號….電話:2576 9161….我之前打過香港諗住訂位的…點知佢話只可訂六點半前….六點半後全部要walk in….我仲諗…都幾串喎~~~~點知….我地哥日去到七點都未有….已經大排隊中!!!!






好彩等左5分鐘就咁岩有二人檯埋單~~內部係一貫的懷舊西餐啦~~坐低之後諗:到底許安同sammi係咪黎呢間架呢~~~~哈哈~~




先黎一個鮮蔬沙律$68…都幾貴喎又細個~~~不過下面d薯仔又撈沙律醬撈得幾好味~




媽媽的周打魚湯$66….我覺得太重忌廉味~~




我的是焗洋蔥湯$50…一般啦~我覺得好味過周打魚湯既~~




我媽最喜愛吃的~~~焗蟹蓋$190…..以前細個黎佢都會叫的~~睇穿佢超鐘意食….不過….比起以前…..薄左咁多既????焗得個面又唔夠燶~~內面個味又無以前咁正~




都算ok多蟹肉既…..不過$190都幾貴喎~(係咪呀???)




這個是我的最愛~~~太平館燒乳鴿$128~~~~~




仲有個大美人幫我bit檸汁~~~很有兒時吃乳鴿的感覺~~~~佢地d燒乳鴿真係好好味呢~~加埋佢地個汁~~~~wow~~~~想一吃再吃~~~




仲有叫左個太平館瑞士汁炒牛河$98~~~都幾貴喎~~~炒牛河咋喎~~不過都幾好味~~~~

雖然呢餐都幾貴…食左成$700(兩人)…..但係我感覺良好喎~~我仲以為呢d老牌餐廳一定d伙計串過乜架啦~又唔係喎~~接待我地哥位侍應叔叔超有禮…而且上餐安排周到~~~雖然湯同沙律同蟹蓋我唔會再叫….但係淨係為左佢個乳鴿我會再黎食囉~~~食左呢餐…我媽話:呢餐正d~~呢餐有野落肚呀~~~~~~….哈哈~~佢話哥晚佢飽到成3點先訓得著~~~



兩餐之間我地去左行銅鑼灣…咁岩時代廣場有哥哥的展覽…有佢著過既衫啦…獎座啦…..仲有影像睇之類之類~~仲好似有紀念品賣(不過好似好多已賣哂)…..但係我覺得擺係大堂哥個白色像唔係好似佢喎……








我都無買過野…..是日最大收穫就係:係IKEA宜家傢俬度….買左支…我好鐘意夾方包食既….三文魚醬….同埋魚子醬~~~~~~各$29~~~~抵~~~





我仲好大膽咁試左呢隻汁呢~~~呢隻叫:接骨木花果汁$7…..聽個名就知怪…點解我會試???因為哈利波特…死神的聖物…三件之中其中一件…就係接骨木魔杖~我身為哈利阿波就梗要飲飲呢個接骨木花果汁係咩味~~~(其實飲之前有dd驚難飲~)…點知一飲….wow~幾清甜喎~唔難飲喎~有睇哈利波特既朋友….下次試下~要黎懷念下哈利波特都好呀~(唔知自己講咩~)…貞要喝嗎?






今個週末屎屁痕….
走去上網搵下….點樣diy面膜…
因為….我自從之前生暗瘡之後都無full過mask~
大大話話都有成…..3個月無用喇…
諗下塊面幾乾~~~但我又唔敢再full paper mask喎~~
所以想睇下~~有咩diy面膜可以玩下~又唔貴的~~
噚晚試左一次~~~
就用左橄欖油…麥皮…鷹粟粉整左一款….
整完撻上面…..陣味好似將d廚餘放上面咁~~
好臭~~~哈哈~~
今晚再試下其他先~~~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-60日~
好興奮呀~~~~
好似話會係冰島參加行冰川呢~~~
希望會行啦~~~~

沒有留言:

張貼留言