2013年4月17日 星期三

寶寶生日會2012

wow…..噚晚出左去同d舊同學食飯…….望番自己”15年”前既相….真係覺得好爆~~~~點解以前可以影d咁既相~~~我地仲影左d新舊對照~~醜到無倫~~~如果有機會….大家可能會睇到既~~~~~~~~~呢兩日都係得我自己一個人埋數呢…..真係幾攰………今日5點半後得兩個人仲要另外開番7個遲籌囉….做到我同另外個同事死死下….又要一路埋數喎….想湯…..d人預籌之前可唔可以諗下自己哥個時間黎唔黎到架…..遲到大哂咩



今日要來說說我為毛寶豬預早慶祝的生日呀~~(記得正日在韓國過嗎~~忘記了…自己翻翻舊年韓國之旅篇blog~)…..沒有鋪張呢~~買了外賣回家吃吃~






哈哈~~我還傻傻的買左材料…整菠蘿特飲呢~~~~




除左菠蘿特飲外~我地仲買左日本d罐頭粟米湯整熱佢飲~



wow~~外賣也很吸引吧~~~係高士德間鮮味市場買架~~(專做外帶~仲有生蠔…不過生蠔不太便宜~)




有個唔知咩貝呢~~腥腥亨亨鮮鮮咁~~即買即開~好似60幾蚊~~




他們的海膽也很不錯吃~~




巧巧味既sushi~





買左咁多都係$400多~還可以啦~




還在cafe free買了個小蛋糕送俾佢~~~~要願望成真呢~~~~今年再幫你大大的慶生呀~








我今日勁爆痴線囉….
食左超多野….
早餐:食左個早晨全餐…..送多個薯餅….咁梗係食埋佢啦..
即係我食左一個餐同兩個薯餅….
有個新同事帶左好多茶葉蛋番黎請人食…
我又有食一隻~~講真~~佢阿媽整既茶葉蛋真係唔錯~
但係我食完人地d野…我都唔知哥位同事叫咩名~~
午餐:一個半豬仔包~~~
下午茶:兩粒糯米糍~~仲有兩隻山頂既炸水餃~~
晚餐:一大盤意大利湯雲吞(都係中國既餃子好味d~)
水果:韓國大梨一個~
真係~~好滿足呀今日~~



今朝一起身睇到既新聞就係陳僖儀凌晨撞車死左既消息…
雖然我唔係佢歌迷…亦無特別留意佢既動向
只係聽過佢唱既”忘川”同埋”蜚蜚”
唱歌真係幾好聽的……
真係好突然咁…好好地一個人就咁唔係度…
令我諗番起…..
兩年半之前我阿爹又係咁…..好地地..
突然之間離開左我地…..
既然今日唔知聽日事~
放低成日怨天怨地…..
好好的~開心的~
過每一日同埋珍惜同自己既親人~愛既人一齊既時間~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-51日~

沒有留言:

張貼留言