2013年4月22日 星期一

我的生日會2012@置地秀蘭小館

今朝番到去….就聽到一個令人絕望既消息…………總之就佢一人開心….我地就萬人塌方啦…..講完….只係祈求….厄運don’t follow me~~如果唔係我每一日都會好唔開心中渡過~~~求求你~~~好嗎~~~~~星期六日都在慳錢中渡過~~~星期六:中午食左好耐好耐無食既肥仔記~~真係好好味~~~….->成個下午都在看康熙來了~~夠慳喇卦~~….->夜晚食左試左間黃皮食過話好味既車仔麵檔~~又真係幾好味喎~~~(不過食完我同毛寶都有肚痛~~)……星期日:中午去試左曾經攞過有米芝蓮一星既教主b新開既雲南米線吃吃~不錯吃呢~~~好想再去試其他野~~….->之後去左800伴睇低周波按摩器(落少少詳講~)->陪毛寶買一d材料….等佢發展新既藝術事業(好期待~~毛寶真係好叻~~)->在毛寶家整d新設備…為佢既下一個藝術興趣作準備~~期待~~…都幾攰~~~(雖然我無咩點做~~)->夜晚只在家煮淨烏冬~~料都無~~仲唔夠慳~~~



WOW~終於寫到去我舊年既生日會喇~~~~即係話~~我寫到去舊年10月喇~~~恭喜~~~~~公子生日會我就揀左去我最愛既上海菜館….置地酒店裏面既秀蘭小館食飯~~係咪好傳統呢食中菜~~~係因為舊年10月咪去東歐既….去東歐之前….我想食番d中式野黎平衝番哥個月食既西餐~~~一如以往叫左我地最愛:醉雞..海蜇…龍井蝦仁…菜煨麵…砂鍋豆腐…上湯紹菜…炸銀絲卷…賽磅蟹…小籠包…(我地真係好癲~~~)













你睇下我地癲到~~~~~呢次生日飯聚仲要杯子岩岩生左小公子無黎~~~得6公子在場咋….都可以叫咁多野食~~~~~~痴線架~~~~




咁梗係唔少得我既最愛一鴨兩吃啦~~~~一吃當然係片皮鴨啦~~另一吃又係炒鴨鬆生菜包~~~







高潮項目~~~~蛋糕環節~~~大家可能仲未睇到重點點解我笑得咁開心….




放大d俾大家睇睇~~~請留意睇睇d字~~~~~”李牛501生日快樂…布志綸上”呢~~~~好衰架~~~~代布志綸送俾人既~~~~~~~~~~~好興奮呀~~~~至於上款點解叫李牛501……er…..七公子知算喇……哈哈~~~




謝謝各位親愛的~~








呢個蛋糕許既願超靈驗的~~~我當時就係許左兩個願….其中一個就係:我希望今年(即係舊年啦~)可以同布志綸頭貼頭的合照~~~~結果個幾月後就實現了~~hehehe~






巧多謝你地代布志綸送呢個生日蛋糕俾我呀~雖然我知道布志綸其實都好想親手送俾我的~~~~(唔要面~~~:-])





全體大合照~




當晚公子送我的禮物~~謝謝公子~~~有洗掃水~三支掃~仲有兩支我想買的遮瑕膏~我依家全部都有用緊的~~謝謝你們~*3*





好喇….以下又係七公子開始發癲時間~~~~自拍時間開始~第一take~排位麻麻~




第二take….凱公子同朗公子個方向錯了~




第三take~wow~帥得不能了呀我地~~~~簡直可以做新碟封面照~~~~wakakakaka~

每位都chok得不能再chok~~~~~~~”就是你”呢個動作真係唔係人人可以做~~只有好似七公子咁帥先得架~~~~~~~



這張的凱公子巧可愛呀~~好似大頭狗呢~~






雖然我都係七公子的….但係我都忍唔住要講:你地七個實在太靚仔喇~~(哈哈~)




謝謝大家為我辦的生日會咯~鍚鍚*3*~






講講先~
因為星期六下午睇康熙來了時…
見到佢地有講低周波按摩器…..我一直老土地唔知有呢d野..
覺得好似幾好喎~~~又唔係一大舊哥d按摩器(因為哥d按到好痛~)
有兩塊貼咁樣…貼係個身度….之後好似俾電電咁~~
做到好似有人揼骨或”鏈”骨咁….
噚日特登周圍搵~~~~睇左某藥房的…
成$510~~~
咪諗住去800伴睇下有無多d款囉..
有隻oto幾輕巧的..可差電….$9xx
但係試過咁多隻最舒服既係osim囉~~
但係….要成$19xx…..有四個貼….
真係幾唔錯….但個價錢真係….(果真一分錢一分貨)
我真係幾想買…………….嗚嗚…
因為成日番工個膊頭同隻手都好痛呀…
痛到有時訓唔著…..我點做好呀~~~
我唔捨得買呀;[



今日去番山頂睇皮膚科…
我攞番之前的嚴重暗瘡相俾醫生睇嚇下佢…
點知佢話:其實….以你依家呢個年紀….唔應該咁樣生暗瘡架喇喎….
大佬呀….家陣我咩年紀呀




報時:距離冰島英國先由行之旅仲有—-46日~

沒有留言:

張貼留言