2013年4月25日 星期四

人體奧妙展

wow~好開心呀~~~~原來聽日就係星期五喇~~~呢幾日都叫做幾順利下~~~希望聽日都好似今日咁就好喇~~~~~~因為…聽晚~~有好節目呢~~~~~明晚七公子有飯聚~~~仲係我好想食既大排檔呀救命~~~~~仲埋好期待既原因仲有…..自從上次朗公子生日會之後我就係同過七公子食飯喇…..有成3個月囉!!!!!!好耐無同大家食過飯喇~~預左聽晚個口係唔會收架喇~~(傾計同食野~~)



唔讚下自己唔得~~~我終於寫到舊年11月既事~~~叫做追上少少進度~~(其實真係唔知點解咁落後~~)…..我地舊年11月….去左睇人體奧妙展…..我記得細細個電視成日賣香港有人體奧妙展啦….依家澳門終於有得睇啦…其實我真係無諗過去睇….係有人話要去睇咋~個票價當時連埋另外一個展覽同一日睇有折~




係威尼斯人既展覽廳展出….


一入場….燈光紛紛暗的





分左好幾個展區….有d講人體肌肉..有d講神經…有d講骨…..有d講內臟…真係包羅萬有








呢個應該係同一個人…..將佢分為3個縱切面…..我唔係對醫學有特別好奇….只覺有一點驚心…….




原來人體內既胃+腸有咁長!!!!!!!




呢兩張都係同一個人體標本





原來將人體既骨一片片咁分開…..係有咁多的

其實睇完之後都幾大開眼界的….因為有好多自己唔知既野……唔知大家有無睇過??




哈哈~~
我用左兩晚係日本買番黎晚既痱滋貼…
今日好番好多~~~
其實如果我平日番早我地都好早食飯架喇..
六點半就會食飯….已經成日俾人笑我地係鄉下仔..
今日更早…..五點十我地已經開始食緊…
因為今晚晚餐係媽媽去賣外賣粥~~咁要趁熱食嘛~
係咪好清熱氣呢食粥~~
但係粥同粥之間我仲食左…
一條半油炸鬼…一個咸煎堆….半個咸煎餅…
wow~蛇喇v~~



噚晚又睇洪永成……
睇住佢去法國街市……好正囉~~
相信哥個係巴士底哥個跳蚤市場喇卦~~
影哥時見到成條巴士底廣場條七月柱~~~仲唔係你~~
我地哥時都好想去架~~~不過唔岩時間..
因為佢好似淨係開星期二..四…(唔知有無記錯)
大佬….€10有成打生蠔呀…
唔係唔食下話~~~~~~€7又有一大筒青口…
真係好抵呀~~~~好想去呀~~~~~



報時:距離冰島英國自由行之旅仲有—-43日~

沒有留言:

張貼留言