2013年4月10日 星期三

小青蛙生日會2012

呢個月既天氣都係…陰陰…雨雨…搞到人既心情都衰d…….今日對我黎講又係做到就黎人體爆炸哥隻….但係我的鄰座都說:無野…下晝好好喎對我黎講…我叫親d籌都無人入既…一係已經做左………….頂…原來得我一個做到人體爆炸…….如果我講我今日中午食d咩…一定俾人話….哈哈…..中午午餐係…媽媽係山頂買番黎俾我既一堆可口貢品…有:炸水餃…炸蝦角…咖哩角…炸春卷…馬介休球……全部每樣食左..兩件~~~~~~媽媽問我:我驚我食唔哂留番d你今晚再食好無??….我:唔好..唔食喇…好熱氣!!…….頭先一放工……見到盒野仲係度……我:媽媽你食唔哂呀我幫你食d啦~~~~…….我媽應該係幾頂我唔順~~



暑假開始真係有好多人生日囉~~有無人研究過點解會暑假特別多人生日d既?????係咪真係冬天哥時爸爸媽媽無野做呢???哈哈~~又有個小朋友生日了(舊年9月)~~我第一次去pizza hut開生日會咋~~






小壽星是小青蛙~




明明之前同佢玩左好多次…唔知點解呢日叫佢又唔應……又唔肯同我地玩???又唔肯同我地合照~~~奇怪~~~仍然愁愁的~~






要佢爸媽抱住先肯影一張相咋~~~~大個女囉~~大一歲~~要乖乖聽爸媽話呀~~


近排真係post好多好多生日會~~~我會繼續post~~wakakaka~




呢個禮拜既工作量太多了…
每一日都過得好辛苦……
依家每一日最享受的時候..
除左寫blog之外…..
就係每一晚食飽飯…….
走去上網睇之前一晚既”康熙來了”~
"康熙來了"簡直係我最喜愛既台灣綜藝節目~~
正就正在…..1-5都有嘛~~
一個禮先得一集點夠應付我每日的失落~
我試過睇有一集…笑到真係標哂眼水~~~~
小s同康永真係好合拍~~~我都好鐘意睇陳漢典俾佢地窒~~
真係好好笑~~~~
睇完”康熙”~~
成個人都會醒晨神不少~
大家每晚有無睇令自己醒神既節目???
介紹下我睇~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-58日~

沒有留言:

張貼留言