2013年4月15日 星期一

葉熾記勁秋美食

雖然今日都幾多野做~不過今日晴天喎~個人曬番太陽都開心d啦~~多野做野咪多野做囉~長命功夫長命做嘛~(希望我以後都可以咁諗就好喇~~~)…….星期六:中午去左試星際酒店內的稻菊日式料理~~大家可能奇怪…明明話慳錢過週末喎…仲去d咁貴價既地方食…..其實我都又唔係真係咁鬼有錢….我地係去試佢哥個三送一既商務午餐~~~~好好味呀~~~真係想快d介紹俾大家~~~…->夜晚就去見小公子~~~真開心~~~(話實在我抱左小公子5分鐘~我隻手痛到今日~)…..順便買餸上杯家煮~~拿~~咁咪慳番錢囉~~~~….星期日:中午食左m記~~~拿~~又慳左一日~~~鄧番勻星期六中午咁貴既午餐~~~……->夜晚同屋企人食飯~~食完飯仲同媽媽去左800伴睇野….睇睇下….媽媽就買左韓國士多巴梨~~大梨~~仲有日本爽柿給我吃~~~~好開心~~~~~~~~我有在慳錢的~~~~~(因為都唔係使我錢~~哈哈~~)



呢間茶餐廳我成日都會掛住的~就係八佰伴對面既葉熾記喇~地址:南灣大馬路381號華南大廈地鋪……….不過好難食到…因為…佢星期日唔開的~哥唔唔知陪毛寶係附近做d咩~咁岩經過就去食囉~整個咖哩牛腩河先~($21)…….er…….同咖哩妹哥碗…個味差好遠喎…又唔香又唔辣既…以~






其實呢間野我最想食既係佢個豬扒包~~~~因為以前有人請過我食一次下午茶…叫番公司食既……就係叫左呢個豬扒包($16)……一食之下驚為天人…..因為打開一睇…佢個豬扒包有用洋蔥炒香過的~~好正~~~………雖然依家都有用洋蔥炒香過……不過….就係無以前咁好味………個包又烘得唔夠脆喎





又多一間茶餐廳個味變左….令我無左衝動想再去喇~可惜~(相中的食物都係我一個鯨吞哂~






估唔到去冰島咁多野要準備…..
我和毛寶都上網….買左件”北面”風褸(有無人知what is 北面??wakakaka)
仲有仲有…..星期六買左對類似行山鞋既物體…
又保暖…又包住隻腳的…..
不過我買完之後….好唔開心..
因為我又使左錢喇~~~~~~~~
我未見過有女仔買完鞋會唔開心架….嗚嗚嗚..
我係咪變態架~~~~~
不過總算有對新鞋去旅行~~~



er……
真係…..我真係好想睇陳奕訊演唱會呀~~~~
點解個網入極都入唔到架~~~~~~
入左成日都入唔到~~~
次次eason演唱會都係咁架~~
仲聽講話佢公開發售d飛…只係得成場既一至兩成…
其他都係內部認購哂~~…
咁樣…
我地呢地平民百姓….想睇都難~~~
上一次都係靠某位朋友先有得睇~~~
今次都好難喇~~~



wow~
我用左呢個我自家製既牛奶面膜一個星期..
毛寶說:華~你個鼻d毛孔細左喎~有粒斑淡左d喎~
真係咁神奇?????我繼續整先得~~~~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-53日~

沒有留言:

張貼留言