2013年4月12日 星期五

毛寶送給七公子的橡皮刻章

哈哈~~噚晚出左街食飯~~懶左一日無寫blog~~~成個星期都勁多野做…..做到想湯咁滯~~真刺激~~~~~~~今日放工去左間新cafe試….因為有coupon(慳錢嘛~)…….夜晚去左睇攻。元2077…….唔…..唔算唔好睇….又唔算好好睇…不過個故事完全估唔到囉……都唔錯既~當睇下特技都夠開心~~~



heheh~前幾日咪講我地去學橡皮刻章課程既~~之後毛寶自己再買”架生”番去再玩~~佩服佩服~~(佩服佢咁有恆心~~)






有必要那麼帥嘛???????又型又潮~~~~~




然後佢自己做了小禮物給另外六位公子~~~~有那麼討喜的人麼???




這是我的~巧剪爭呀~~~~~~~




原來係我個樣呢~~~~~有做得那麼神似嗎~~~~~~大愛呢~~

特喜歡那個*3*咀~~~~



另外的公子也有呢???有無人估得哂全部邊個打邊個????(答案在下面~~唔好偷睇呀~~)


上:杯公子一家~~有連埋小公子的~~好可愛呢~~
下:左一-麥公子~~~左二-凱公子~~~中間:我~~~右二:朗公子(使唔使咁似呀~~)~~~右一-貞公子(其實貞的也有點像我~~)…….
不只一次說過:毛寶的專業工作不從事藝術行業真係有d浪費呢~~~~





火囉….
今朝晨早就俾個xx話我…..
明明單野都唔關我事…
晨早狂話我….
你都痴線既….你都姓賴既…
搞到我嬲左成朝………..
中午番屋企話俾媽媽聽…
點知…..媽媽同我一齊爆粗話佢….
即時爽哂~~~我愛你媽媽~~~~



好野~~聽日試新野~~~
好開心~~~
夜晚又會見到小公子喎~~
仲開心~~~



報時:距離冰島英國之旅2013仲有—-56日~
毛寶睇人地d冰島blog已經high翻天呢~~~
一天天的倒數旅程的來臨~
已足夠令人有喜悅感:]

沒有留言:

張貼留言