2013年4月19日 星期五

喲嘻丫@園子咖啡

今日來到了星期五~~~~請容許我本人高呼~~~~~yeah~~~~~今晚買左我生平第一份保險….感覺有點怪怪的~~~今晚又試左一間我未食過既麵鋪~感覺不錯~



今日和仔van…貞貞…毛寶的聚會又來到呢間外貌奇特既cafe園子咖啡~(記唔記得~~之前有介紹過~~個外型係成間葡式建築既呢~~)







貼心的仔van還送了禮物給我倆呢~~(因為當時係我倆的生日附近~)





巧可愛的襪子呢~~謝謝仔van~





這天我叫了很少女的桂花茶$42~




仔van叫左唔知咩咖啡~~哈~~都幾靚~




又叫了蜜糖厚多士$36~巧味~我認為蜜糖同多士真係好襯~





另外叫左鵝肝黑松露野菌厚多士$54….唔推介…因為佢個名寫既哥三隻料…我一隻都食唔出!!!….仲有薯角~~~超熱氣~~~






我想講…依家呢個係下午茶時間….我地仲叫左忌廉雜菌意大利飯$58…..都唔錯~而且個價錢竟然同無咩味既鵝肝多士價錢差唔多我覺得呢個勁抵~~~~仲有叫左唔記得叫咩既帶子意大利粉….呢個好味呀~~~原因係….因為佢插住既哥塊脆芝士真係好正~





大家一齊聚會真開心~希望我地四個都要常常保持歡笑呢~:]






走過浮華大地…
呢個禮拜我都有睇~
都幾好睇~雖然洪永成同翠如bb唔算係靚仔靚女~
不過佢地d默契令到個節目好好笑~
哈哈~為我既英國之旅預習預習一下~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-49日~
好似就快要出發了~~點算好呢~

沒有留言:

張貼留言