2012年2月2日 星期四

道玄坂茶房的日式咖哩吉列豚肉飯~

充滿排山倒海工作的一週……今日少了首次….不過……今日仲有團體預約做…….今日好似做左89份申請……真的累壞了~加油埋聽日~就可以又到節目滿滿的週末~~~~由於今日太多野做….我過左好瘋狂的一個下午黎慰勞自己……我食左個新加坡買番黎既冬蔭公味合味道杯麵….再加……一包大既熱浪~我真的累瘋了~好開心今晚有得食自家製好味凱撒沙拉~好好味呀~~媽媽仲買左老佛爺既蒜蓉包~~~~~~~~~~



我好鐘意食日式咖喱豬扒飯架~~所以我好鐘意呢間開係氹仔地堡街既道玄坂茶房~





去呢度最鐘意既野飲係:綠茶弗羅斯特霜(Green Tea Frost)~就好似starbucks既綠茶星冰樂咁好飲~毛寶每次既選擇都係摩卡弗羅斯特霜(Mocha Frost)~呢都個好飲~35蚊就一大杯…..好似次次都飲唔哂咁….






好鐘意呀~~超大個既日式咖哩吉列豚肉蛋包飯~~~~有我最鐘意既咖哩豬扒都唔夠….仲要有埋蛋包飯~~~~真係好大個….我地兩個人食都夠哂飽~~~價錢仲只係68蚊咋~~~~好好味~~好想再去食呀~~~我覺得幾抵因為pokka好似依家差唔多要90幾蚊~




最鐘意大堆頭又好味既野~~~毛寶~幾時再去食呀?(不過我知你唔係太鐘意咖哩豬扒飯的)






聽日上ukulele呀…
有點心虛..
因為放新年假我有好耐無練習過了~;[



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-37日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-63日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-106日~

沒有留言:

張貼留言