2012年2月20日 星期一

Grand Hyatt Macau High Tea

星期一喇咁又~~~~都幾多野做~~~不過…..其實我今日行黎行去既次數都幾多~~個心都唔知飛左去邊度呀~~~~~~呢個禮拜放晏~~~一放工就即刻衝番屋企~~因為今晚晚餐係食媽媽之前去北海道買番黎既手掌咁大既帶子~~~~超好味的~(有我fb既人都睇到我今晚已經認左叻~~)…仲有自製的凱撤沙律~~超鐘意食~~因為係八佰伴買沙律菜…落d芝士碎….煙肉粒….香草麵包糠….兩大匙橄欖油….仲有一樣重點:兩大匙的無花果黑醋~~超好吃的~~沙律很健康食左一大dull~仲加多一個半既老佛爺蒜蓉包~~真的滿足了~



high tea時間~澳門咁多間有得high tea既酒店~我暫時最鐘意呢間~Grand Hyatt Macau~


唔係最平或者環境最好~但肯定係最好食的~



今次high tea主角~




依家我醒呀~~去親high tea我都會叫茶飲~因為….可以無限翻沖好抵呀~~~~~因為我都唔鐘意飲咖啡既~~佢地飲完自己哥d又可以飲我d茶清下個口~~係咪好抵呢~~~(我認我”屎繪”~~)不過呢呢度寫明無得無限翻沖…..好彩都有超大壺~~~今次叫了日本煎茶~




我最愛的tea set~288兩位~包兩杯飲品~係9月影架張相~係咪開始有少少瘦左呢~(可惜經過冬天無情既洗禮….我現在又變回胖胖的~)



好多野食呀~好靚呀~~我愛high tea~




有法式精美糕點Daily French Pastries(超好吃的~~~~)….迷你青瓜瓜三文治Cucumber Finger Sandwiches(清新~~不過呢張無影~)…..煙三文魚香草忌廉貝果包Mini Bagels with Smoked Salmon and Chive Cream Cheese(好好好好好味~~)….英式鬆餅及水果Fruit Scones and Fresh Fruit(查鬆餅既忌廉好好味架~士多啤梨好好味呀~~~)….總之就好少女令人流哂口水啦~~




叫兩個tea set怕太飽但叫一個又太少既情況下叫左個公司三文治….初頭睇餐牌….我覺得好貴…因為成百鬆蚊一個三文治…不過一黎到…..香噴噴….仲有一大dull薯條…..超惹味的~跟手食埋個三文治入口…….超好吃的!!!!我老土…未食過咁好吃的Club Sandwiches~




仲幫佢影左兩張寫真~~真的好吃~~





呢個週末真係好慳~
慳到….
噚日成日用左114蚊~
星期六成日用左32蚊~
咁儉吃儉用~
皆因我為了去旅行真的沒錢錢了~~
加油呀~~
就快出糧喇~~
(其實我依家先岩岩出左糧4日咋~哈哈~)



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-19日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-45日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-88日~
之前張法國機票…
send e-mail黎話俾我地知…
改左少少時間~
呢個唔係重點…
重點係:回程時係杜拜番香港時…
搭既好似係—->A380呢~~~~
我….
終於可以搭到呢架空中巨無霸喇~~~~
睇下係咪真係特別舒服先~~
星期六日都在商討去日本既行程~~
我真的有一點興奮了~~
要吃玩買呀~~~

沒有留言:

張貼留言