2012年2月7日 星期二

小i bb生日會2011

天氣陰陰凍架今日……..又突然凍番…..真係令人好容易病~一番工….就聽到個唔係幾好既消息…..就係露仙個媽媽今日唔係度…..唉……..上個禮拜先講完…..相隔一個禮拜….又要接觸殯儀館呢個地方….可見真係人生無常……你講得岩..我今日真係有將自己代入呢件事度…流左兩滴眼淚……..又令我諗番起兩年前既7月…..爸爸既離開;[…..可以開心既時記得用力d笑:]…..活在當下!!愛鍚多d自己爸爸媽媽呀各位!!



小i bb舊年既生日會….去左Mandarin Oriental Macau 2樓個bar度飲野慶祝~


上次黎過呢度high tea~今次夜晚黎又有第二種感覺~



小食~好好味呀~~




每人叫左一杯野飲~其中有三杯都好好飲~最難飲哥杯….係我叫架囉….有青檸哥杯~

價錢都唔算好貴…..好似60幾蚊一杯野飲…..都幾好坐~最衰坐唔到向海哥d位~



生日的小姐~祝你當時生日許既願心想事成~(有無留意仲係短袖衫呢~…舊年8月呀~)




幾個有番咁上下年紀既女孩子仲係咁貪玩~



送生日禮物俾小i bb~~~




今年送左對耳環俾bb~我們的可愛腰果眼少女~希望你永遠都開心地笑得眼變腰果~
最衰咁早收…好似收一點……我地笑到肚都痛~係好唔捨得既情況之下埋單走人~希望年年都有機會為你慶生~





食住媽媽整既蕃薯…
感覺自己又幸福多了一點:]



有小朋友兩日都落黎探我喎~
我好開心~
然後..感覺自己幸福又多了一點點:]



報告…
我今日仲未拆利是….



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-32日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-58日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-101日~
日本個package成左團可以交錢喇~
好野~~~~~~
3月落實可以出發去日本喇~~~~
期待呀~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言