2012年2月8日 星期三

雅馨緬甸餐廳

無啦啦下晝超多野做……..唔知係邊度爆d籌出黎…….不過好彩呢個組合番晏都幾好je~~今日都係順利的收工~太好了~~放工跑番屋企食飽飯沖埋涼都係用左半個鐘時間….就跑左去殯儀館上香俾露仙媽媽…….期間一路同露仙傾計同安慰佢…..我同毛寶同露仙就三個一齊喊…..希望你堅強同振作啦!用時間黎適應一切……同埋希望你媽媽得到安息!



我諗應該係澳門人都食過雅馨/雅香~





亦都係我既兒時回憶~無咩裝修….同軒記一樣都係殘殘舊舊咁~




魚湯粉呀~~~都仲ok既~




仲有我好鐘意食既豆餅~~~呢個真係好鐘意~不過好熱氣~




係無得食哥時會諗起既咖哩薯仔…..仲有個薄餅點佢d汁…..不過…..呢日食到既呢個….超級唔好食…好油呀……




不過我覺得d野食差左好多喎………..我諗我都唔會幫襯咁多……偶然諗起又想懷舊既時候先至再黎啦………………..有時d野唔好食你都會諗起….甚至唔好食都想食下既….其實係懷念以前食呢d野既美好時光~(我係咪講d野好老餅呀…..)






報告報告….
我仲未拆利是呀…
哈哈….
懶得太過份喇…..



今日水坑尾麥當勞幾衰呀….
我買三個餐..
佢竟然俾漏兩個餐既餐飲我囉…
係咪過份呀!!



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-31日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-57日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-100日~

沒有留言:

張貼留言