2012年2月9日 星期四

Crystal生日會2011

今日中午放兩點半….因為約左三點要去葡國領事館續期個認別證……呢個葡國領事館d人d禮貌不嬲都麻麻…不過毛寶上個月都續過認別證話好好多…..所以都覺得放心少少….上到去….information個女人如果你對佢有禮貌同齊資料都會對你好有禮貌….唯獨是幫我做證哥個姐姐仔d態度真係令人覺得乞人憎….幫我辦證期間竟然行去食左兩次零食……又同隔離個同事喪傾計都唔知佢想點……佢對我無禮貌…我都唔需要對佢有禮貌….叫我對資料又唔同我講對咩資料…..淨係叫我自己睇……我同你講…山水有相逢………….不過我從佢地呢d咁傲慢既接待技巧…..我都可以再改善下我自己既接待技巧…當上左一堂課啦~我真心覺得黎我地哥度辦野簡直係天堂……..哥d無理取鬧要投訴我地既人……..你試下去葡國領事館辦下證…就知咩叫天堂同地獄~其實淨係新一代哥d先係咁無禮貌…..老一輩哥d都ok~收錢個叔叔仲大頭蝦地找多一百蚊俾我….咁我當然之後發現就攞番上去俾佢啦…咁我自己都係坐counter知道要自己貼錢會好慘…..不過我地哥度有幾多個會知自己無俾錢….然後走番上黎?就算知咪當自己得左個著數囉……好似話過期唔續認別證之後續番都唔會有咩問題….真心想之後過期都唔再續…我點解要俾錢受你d人既氣?



到下一個生日壽星喇~佢就係:crysatal~麥公子~


又係時值八月~你睇下我d頭髮幾短~



今次去左李家韓燒度慶生~~~一堆美味前菜~




李家既烤肉真係好好味架~~~~尤其愛佢既牛肋骨~~個醬又好味喎~




韓式炒年糕~俾唔到評語~因為我個人黎講係唔太鐘意年糕呢樣物體~




呢個韓式辣炒魷魚….超好吃的~~~不過有d貴…好似要百幾兩百蚊~~




超好吃的生牛肉絆飯~~~~杯的最愛~




仲有仲有呢個炒粉絲好好好好好味呢~~~係我成日都想食既~




呢個係煎蛋餅~第一次試~都幾好味架~




李家真係解我韓燒癮既好地方~~




麥公子生日快樂呀~~~~~~





由於麥公子要求大家唔好送生日禮物俾佢…於是六公子送上小小心意~每人自製一張生日卡~我地有六個人…分別個封面為:祝~你~生~日~快~樂~….我係快呀~




大家都做得好靚呀~~~~~我哥個本身係想畫波點…點知畫功唔好變成麻瘋咁….請麥公子唔好見怪~~~~~~哈哈~~~




係度祝過氣壽星許既願成真!!(此祝福應為半年前…..哈哈~)





今日有個阿姨同我講數講左超耐…
我話佢張相係六年前哥張…
佢死都話唔係….
之後我指出幾個特徵點叫佢自己對下係咪兩張相一樣…
佢死死地氣認係六年前哥張翻曬…..
佢最後都係唔忿氣…
阿姨:車..係呀…係六年前呀..咁點呀…..
我:無野….咁咪補相囉…我地寫明要近照
阿姨:咁六年前呢個都係我黎架je…
我:我知…咁呢個梗係你啦….呢個係你…你十年前哥張相都係你黎架…不過同依家個樣有差別之嘛……
阿姨:咪又係一樣樣…..
我:你睇你自已實無變架….不過人地未見過你哥d一睇就知你呢張相係n年前囉…
(你地話我講得岩唔岩喇…..六年前點樣個樣唔變……但都會老啦……..下話…..有個今日仲過份….夠膽攞張十一年之前既相黎……我只能夠講:你好有勇氣!)



今日好似乜人都有…
有個小朋友同媽媽黎..
我同佢媽媽講爸爸都要黎…
媽媽:好啦…咁我叫佢黎啦…或者後補番啦..
我:ok..好呀..咁我幫係地做住手續先啦…
(呢個時候個小朋友聽到我咁講成個人震哂…原來…)
小朋友:下….做”手術”?!
我:(我同佢阿媽一齊喪笑)唔係呀….小朋友我話做”手續”唔係”手術”呀
媽媽:佢依家聽到手術就好驚(我估計佢可能之前做過手術卦…所以咁驚…哈哈~)
我:我個樣似識 ja刀做手術哥d人咩@__@”’..哈哈哈..



哈哈..
我今日仲未拆利是呀..
幾時拆好呢?



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-30日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-56日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-99日~
華~~~變左做雙位數喇~~
仲有99日咋~~~
yeah~~




沒有留言:

張貼留言