2012年2月15日 星期三

小青蛙一歲生日會2011

救命呀~~~~~好多野做呀~~~~~~~~~~好彩已經放工~好彩媽媽今晚整煎餃子我食補番~~前晚覺得隻牙冤冤地……咪攞塊鏡照下佢入面囉……驚見條牙縫好似黑黑地….我好驚….噚日一番工周圍同人講我蛀牙…….點知經過幾個人觀察之後….佢地話:你係咪唔係蛀牙….係有牙石呀…………………..下…..係咁既咩???….佢地仲問:你幾耐無洗牙?….我既答案係:從來都無洗過喎~…………係咪好變態呀~我都覺……毛寶:你好老土….係度大驚小怪…….我其實有成十幾年未睇過牙醫喇…..我約左下個禮拜四…..好驚呀….打冷震中………..噚晚又訓得唔好喎….唔知係咪因為太濕呢?訓好耐都訓唔著…..希望今晚好訓d~



有人生日呀~就係呢位小姐~~fingg個囡囡~小青蛙小姐~生日快樂~


好可愛~呢個生日會係舊年9月開架~哈哈~噚日睇人地個fb我睇到佢張相大個左好多喇已經~



我幾經辛苦先氹到佢俾我抱住影相~




影多一張就已經…..哈哈~~喊樣一個~

俾我抱住影相有無咁可憐喎~~~



超似爸爸呀真係~~~仲超there爸爸~~





小青蛙的生日cupcake~





小青蛙個生日會就好似可以俾我地聚會下咁呀~望住小青蛙…我覺得自己好老呀~





近排好似有好多新消息~
令我應接不暇…
不過好彩都係好消息je~



我個銀包乾哂喇…..
快d出糧啦~
又交兩個package又交機票…
哈哈~~真係唔食鹽酥雞都唔掂~
下次都係唔好連續三個都去旅行喇
哈哈~



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-24日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-50日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-93日~

沒有留言:

張貼留言