2012年2月17日 星期五

冪府日式放題

懶左一日無寫blog~噚日一放工就去左拉直d頭髮~~~~今日一番到去已經有好多人問我:你係咪整左頭髮呀?~~~哈哈~我估唔係我整得好睇~~係因為我之前個頭太垃圾….哈哈….其實我自己都頂唔順成頭雜草…….拉直左之後長左又直左~~~靚哂咁去日本喇~~今日中午好開心又係四條女一齊收早~~我地一齊去食左AIA新開哥間小泉居~~小泉居既價錢…..有pokka既環境~~幾好呀~~



成日睇香港雜誌d日本放題都好正好多野食…..成日都想試下….我地澳門都有…不過好似唔係好多地方有做日本放題….以我所知就係蓮勝馬路既冪府…….唔太貴唔太平……188蚊…..有個好似貴d既就好似26x幾蚊一位…….不過又唔係多好多野食…只係多左任飲…所以我地就試左188蚊一位既松放題~


成日都有人係fb度話幾好味幾好味呀….又post d好靚既剌身既相出黎喎~所以好想試~



哥日訂左位都要等左10分鐘位…..其實….我最憎係咁(不過呢間野都真係幾多人食…無辦法~)………….我地坐樓上….我淨係覺得d燈光好昏暗~

d人都做野幾懶懶閒咁……無乜精神



講下d野食先…..鰻魚壽司..er…….中等…唔係好食…唔係唔好食…




我最想食既野黎喇~~~刺身選擇唔多架…..不過有我想食既甜蝦同墨魚~幾幾新鮮~




湯雜菜….er…….超級普通既野….




串燒……超難食…..燒得又唔夠乾身…….冬菇燒完又無味…唔知想點….



溫泉蛋~幾好味~唯一有翻叫既熟食….





天婦羅蝦……一般…..攞到黎唔熱哥隻~粉又厚~




表妹推介的:火炙三文魚腹…我覺得麻麻~可能我唔太鐘意食熟熟地既三文魚卦~




呢度最吸引都係呢個~~要翻叫~~~~


總結就係:呢度除左刺身係新鮮可以落下口之外(不過選擇真係唔多)…..其他熟食簡直係浪費個胃既位置….有d可以用難食黎形容……..所以……我諗我唔會再幫襯佢喇….我寧願俾多幾廿蚊去食星際自助餐去食生蠔好過~澳門既日式放題……信唔過~我相信我呢日食既呢餐係點唔到本….





好不容易…………..
it’s friday night~~~~~~~~~~~~~~~
yoho~~~~~~~~~~
真係想叫出聲既開心~~~
今晚ukulele教左王菲既紅豆~
我…..會彈唱到嗎?
事實上…我連小手拉大手仲未得~
已經有三首歌等緊我練喇~~~
乖啦~~練多d啦~



今晚媽媽仲請我同毛寶食pizza hut新哥個批….
芝心七重奏~~~
超好食的~~尤其係白色哥泡芝士呀~~~
不過……食完真係有d熱氣呢~~



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-22日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-48日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-91日~
同去日本既時間..
是這麼近….
又那麼遠~~~

沒有留言:

張貼留言