2011年12月29日 星期四

杯杯結婚新加坡印尼之旅2011-11-11第三天Part 5(晴空萬里~)

噚晚同左屋企人去食星際自助餐….哈哈~~所以懶左一日無寫blog~終於今日黎到星期四了~好開心~~~因為捱埋聽日…星期六就可以去開除夕派對喇~~好野~~~~~~~~~~~不過聽日係星期五喎….又有d保留….順順利利呀~~~~~~~~~~~今天的肚子好痛呀…………



2011-11-11
Day 3—-Part 5(印尼民丹島)華~~~~我好鐘意呢兩張結婚相呀!!!!!!!!!!!!!!!唔係專業既婚禮攝影師影架….係我親愛的毛寶寶小朋友影架!!!!係有婚禮攝影師同其他兄弟既超級專業相機之下….毛寶憑住一部Lomo LC-A….同埋一部iPhone…….就可以影到咁令人動容既婚照…..好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!




我真心覺得你既攝影天份真係好高…..當初如果你讀大學係讀藝術…可能今日會飛黃騰達!!!!好仰慕你呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



全部都係sweet sweet相~毛寶萬歲~如果你轉行做攝影師可能幾有市場喎~




超級喜歡這一張~~~~~~~記得手牽手一起走這一輩子呀~~~~~~~~~~~~




hehe~~甜蜜婚禮順利完成~~坐車番villa執野搬番上去400號房同姊妹們一齊住~




到左~你睇下…一間villa真係四野無人….由於鎖匙係嫂嫂度…..而我地又唔係同佢地同一架車…所以就企係度等佢地時影下相消磨下時間~




拿~我ja機都有靚相交到架毛寶:P…成日笑我~




繼續等所以繼續影~懶靚*3*




hehe~我承認我繼續扮懶靚懶可愛*3*




毛寶說喜歡我的露齒笑:目…………..哈哈~多謝你為我影左咁多靚相~(咁都要我本身靚先得既…….呵呵呵呵…好啦講笑咋~)

估唔到我post左呢張相係我fb…引黎一小陣迴響(我認我有認叻成份~)….所以佢依家成為我fb上的玉照~



hehe~~因為嫂嫂佢地無車番黎所以我地都等左好一陣子~企係度等真係有d熱~~不過唔好忘記……我地villa有泳池嘛~~~~~~~換好房之後毛寶就出動喇~(因為到夜晚先再有晚宴)


小~龜~仔~~~



你睇佢歎到~~~~天氣咁熱~d水又涼浸浸~抵你咁享受~





個景又真係幾剎食既~~~~~~~~~~~日落時游水真有意思~




而我….我好慘無得落水….(事實上我都唔識游水)…只可以浸浸腳~




同埋影下好似0靚模咁既高抄相……..好彩泳池近風景位既池邊有一級高左上黎可以俾我企係度影下相同浸多d腳咋~

毛寶咁影真係好似龍友呀:P~



不過影到呢幾幅有點意景既相都算好啦~






仲有個大按摩浴缸俾你對住個海jacuzzi一番~不過講明先…個缸有好多樹枝呀…螞蟻呀..之類既野架……




呢張係其他好pro既相機影架~超靚個日落~~借黎post下~






好可憐既小朋友呀…
我噚晚又發左個好可憐既夢…
又喊醒…..醒左覺得好好彩..
原來只係發夢:]



咁又一年喇~
仲有兩日….就會到2012年
但我一d都唔覺得聽日係最後一個工作日囉…
可能因為無半日放既關係卦…..(我地12月31日會下午放半日…但今年12月31日係星期六所以無左……)
令我只係感到聽日只係一個平常的星期五~
快d到收工哥時啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
係度預祝大家:happy new year~~~(對我黎講農曆新年先係講新年快樂….所以1月1日就講:happy new year~~)
最開心係星期一有補假~~~~~
好野~~又放三日假~~~~~~

沒有留言:

張貼留言