2011年12月24日 星期六

杯杯結婚新加坡印尼之旅2011-11-11第三天Part 3(晴空萬里~)

今日做到流哂牙血…….係最多野做既一日……(雖然今個禮拜只係番三日工~)……非一般既辛苦~不過算啦….依家都到左放工喇~即係話:大家既聖誕節要來了~~~好野~~放三日假~~(不過香港仲好有四日….)……開心到癲喇~~~又幸好今日無遇到d”麻煩顧客”…此託賴託賴~~就係咁~~~豐富節目既聖誕節要展開了~~~lalalalaaaa~~~



2011-11-11
Day 3—-Part 3(印尼民丹島)
好喇~~好喇~~~要俾大家睇下呢個舉行婚禮既地方~~華~~~~~~~~~~~~靚到癲呀~~~~~~~此景象只應天上有!!!!!!!!!!!!真係真係好靚呀~個個姊妹睇到都:好~靚~呀~






尤其係….當d風吹起塊布既一剎那~靚到震呀~



毛寶影婚禮場地d花花係咪好有意境呢~






一對幸福滿滿的可愛新人~



佢地真係襯呀~



er……我唔慣隻臭杯高過我呀………………..





你有毛寶幫你影側面相….我夠有咯…不過我側面無咁靚個鼻有d扁之嘛:P





襯婚禮開始之前都係無執輸同毛寶同姊妹們影影影…仲有人話:我覺得好似明星結婚d地方咁呀~…………咦…又真係幾似喎~感覺好夢幻~







仍然唔知大家做緊咩既小康晴~可愛~







上個禮拜學ukulele教開哥個先生唔得閒搵左第二個代課…..
學左方大同都翻唱既nothings gonna change my love for you..
悶到癲囉…..
首歌本身我好鐘意…
不過彈d野太慢太悶……..
我成個禮拜都無練過…
今日換番平日哥個miss教~~
教小手拉大手….梁靜茹哥首呢~~
好好聽架~~
我要彈到好熟好熟~
然後自彈自唱~~



報時:距離聖誕節郭富城演唱會仲有—-1日~
雖然今日先係12月23日….
但都係呢度預祝大家有個開開心心既聖誕節~
同自己既屋企人朋友鐘意既人一齊過~
食多d好味野~
仲有著多d衫呀~
呢幾日好凍架~~
大家都開開心心啦~~~~
Merry Christmas~

沒有留言:

張貼留言