2011年12月27日 星期二

杯杯結婚新加坡印尼之旅2011-11-11第三天Part 4(晴空萬里~)

唔知搞咩….噚晚沖完涼就覺得條腰好痛…..今朝起身無乜野就無理佢…點知番工開始做野一起身影印…..一用右腳企或者行….都覺得某一點俾野錐住錐住痛….係極痛…痛到要用手襟住痛哥點先行到……一係企耐少少跟住哥點又開始痛…..唔知搞咩…..中午放工入廁所洗手突然間哥點又錐住痛…..痛到我差d係廁所趴係地下….好驚….番到屋企媽媽幫我貼左塊膏布係條腰度(我….好老呀….)…我諗住如果下晝番工再痛我就放工睇醫生….不過下晝又無咩野喇喎….到底我條腰….做咩呢???好彩既係….今日係聖誕節後首個工作日…又係香港人既聖誕補假….諗起舊年放完聖誕假直到12月30日….每一日都係要開OT….朝九晚六點半中午食飯食半個鐘哥段日子…真係好慘….所以今日…都算好正常既一日~感恩~噚日boxing day又過左去銀河UA睇戲~睇左職業特工隊4….超好睇~今次坐最後哥排既最中間哥個位~好正呀~~~套戲又夠哂緊張刺激喎~~~跟住噚日我又忍唔住買一送一starbucks喇~



2011-11-11
Day 3—-Part 4(印尼民丹島)
好緊張呀~新娘披上頭紗~即係婚禮要開始喇~






連證婚人都準備好喇~




杯杯爸爸開始牽著女兒的手慢慢地走過這段路…然後把女兒交到一個好愛佢既男人手中~




其實杯爸當時應該係幾緊張同不知所措…哈哈~



一開始行禮既時候……杯已經忍不住流下淚~~搞到在場d女仔都跟住佢一齊;]….不過呢d都係開心既眼淚~係喊住咁講:I do~然後交換戒指;]




杯還在哭~新郎掀起新娘頭紗~





you can kiss your bride*3*



超鐘意上面呢張健仔超肉緊咁鍚杯呀~完全感受到你對佢既愛意喇~收到~



哈哈….錫錫完杯還在哭;]….傻瓜~






好開心可以參加你地呢場好感動既婚禮~只感到係適合既時間….遇到適合你既人真係好重要….回想起當初你都有過傷心既時候……但傷心過後….係適當既時機…你適到呢個非常適合你既伴侶….happy ending:]….我真係好鄧你開心呀;]..你地要一輩子都幸福滿滿呀









呢張好有從第三者既角度睇呢場婚禮~feel到大家既歡樂歡笑聲嗎?






0我….
咁就完聖誕節三日假期喇?
又會過得咁快既?
呢個禮拜…
係呢一年既最後一個禮拜lu~
對新既一年又開始進行倒數…
到底呢一年….
我既總結….是好?還是壞?
有壞既地方…
但係想到我其實已經很幸福…
便埋怨不了;]



今日聽到貞貞既慘事…
1月2號貞貞要加油呀!!

沒有留言:

張貼留言