2011年12月22日 星期四

杯杯結婚新加坡印尼之旅2011-11-11第三天Part 2(晴空萬里~)

今日冬至…好可惜十點就被逼醒左….因為…肚痛痛醒要去解決…..無奈……之後就出發去銀河酒店….原因係:酒店入面開左間新既UA戲院呀~~~~~~本身今日係想睇mission impossible…..點知得16:55….睇完都過七點啦….我六點半就食造冬飯…..黎到又無理由唔睇je咁遠我又要俾停車場錢……………於是睇下兩點幾三點有咩戲睇…..於是就揀左”花鼠明星俱樂部”…..哈哈~~我覺得都幾好睇同好笑~不過毛寶就話麻麻地~要讚下個戲院呀~~又新又靚~~~(可能因為忍受左大會堂同永樂太耐)……d位超級好坐~~~座位夠哂闊~~亦都夠位伸腳唔怕逼~~~你一挨向後椅背仲會跟住你一齊向後…好似按摩椅咁~~~好舒服呀~~~銀幕大大~除非你坐得太前個頭要好辛苦咁向上睇….如果唔係你坐側面位一樣係咁清楚~~~65蚊一張飛….如果你有銀河卡就59蚊張….買佢d爆谷汽水都有折架~~~~三小時免費泊車~憑戲飛尾去starbucks仲買一送一~~(去到12月尾~)…………仲有得上網訂飛不過要收多6蚊~佢有好多間戲院係入面…..d戲又夠哂多…..淨係今去睇已經有mission impossible…花鼠明星俱樂部…..阿瑟少爺過聖誕……龍門飛甲(唔太記得係咪呢個戲名)…..吸血新世紀….福爾摩斯….踢躂小企鵝………連好耐既肉蒲團3D都有~3D戲都係90幾蚊咋~~~~~~~~我諗~~~佢以後係我睇戲首選~~~~不過如果係睇港產片都係係大會堂or永樂啦………..我上個星期日都有去睇福爾摩斯呀~~~~好好睇~~~大愛呢個系列~~~~~~~~~~



2011-11-11
Day 3—-Part 2(印尼民丹島)
第二個遊戲就係要拋棉花糖俾另外一個兄弟用口接黎食(連食三舊)…..其實我覺得幾難…兄弟用埋手都搞唔掂….於是健仔親自出馬~~真係真係無出千…用口接!!!三舊都接到!!咁叻仔~~抵佢娶到靚老婆啦~~






叻仔可以接老婆仔喇~~~~~~~~




康晴可能一直都諗唔明我地搞緊咩~~~~充滿問號既樣~

好鐘意康晴條裙仔呀~~~~



哎呀~~隔住對門唱左半首愛是永恆~~~接到老婆喇~~(健仔唱既時候有破音~~好笑~~)…..好鐘意呢兩張相呀~~~佢地係真心深情對望~~唔係為影相而擺既pose~俾毛寶捕捉到~


so sweet~~~~~~



斟茶俾爸爸媽媽~~杯杯係咪好似爸爸呢~~我地成日笑杯…話佢係女版爸爸~




好靚好靚既姊妹同新人的大合照~~~(係咪呀我都話有好多靚女睇架啦~~)




出門去男家喇(男家個villa…哈哈~~)~~~~睇下杯仔笑到個樣幾甜幾開心~~~都係咁岩捕捉到架~~唔係扮野pose!!!feel到佢既快樂嗎?????睇到呢張相睇到我都開心埋~




健仔嫲嫲呀~~仲好精靈識搵哂咁多個鏡頭影相~~~醒目!!




等緊佢地斟茶時同其他很靚的姊妹影影相~~佢就係化到杯仔好靚好靚既子慧~好岩線…佢參加完杯杯既婚禮…..後幾個禮拜就到佢結婚~~恭喜恭喜~~超開心的~




一位好似妹子既同學(大口)既inti~當然都係靚女黎啦~~~




眼睛超大既華華~~~最開心係:三位都好nice和搞笑的~~




毛寶寶bb和我~




毛寶:杯……杯佢結左婚喇…(感慨既語氣)………呢日佢講左好多次……..我笑佢好似愛人結婚了..新郎不是佢…..好搞笑~~~~好似佢嫁左個女俾人咁~




搞掂左就去食飯….中午係食酒店既自助餐~可能太肚餓(朝早好早起身都無食過早餐)….都覺得…..ok….哈哈~~仲食左好多~~





杯杯終於有得抖下食下野喇~~~辛苦哂~~~




杯仔大個女喇~~~~食飽飽就黎開始行禮喇~~~明天請準時收看~謝~!





今晚同姑媽表姐佢地一家人….
去左皇家金堡食冬至飯…
老實講….d野係難食既~
不過一家人坐埋一齊吹下水又真係幾開心~
望住坐係我隔離既表哥側面…
毛寶無吹水…..真係有幾分似我老豆…
爸….我想你;]



報時:距離聖誕節郭富城演唱會仲有—-2日~~~
呵~呵~呵~
我想講…..份禮物我真係好俾心機整架;[

沒有留言:

張貼留言