2011年12月5日 星期一

味藏新寵:牡蠣鍋

點解今個禮拜一同上個禮拜一差咁遠架…….攰攰攰攰死我喇~我好寂寞咁一個人係屋企呢~媽媽噚日星期日同姑媽同伯娘跟東嬴遊坐首航由澳門直飛去日本北海道玩呀~~~~~~佢就好啦~~~我有成兩年幾未去過日本喇……我今日中午打俾佢…佢仲好得戚咁同我講:我中午飯哥時岩岩食左個即開海膽….見咁好味….我又即開多隻黎食…….華~~~~~~~我都好想食海膽呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



好彩我今晚都出左去食意大利野~…….今日好想講新口岸味藏呀~原因????因為呢幾日好凍~大家都想見到呢d野食既~~~~~






佢d刺身呀…………ok啦….不過通常我諗呢度….我都唔係諗起d刺身先….不過都還可以既~




好驚喜呀~~~我地黎左呢間野有三年以上……..每一次都會嘗試叫清酒煮蜆….但每一次佢都話無….今次終於有喇~~~~~真係無令我地失望喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~好味呀~




其實今日既重點介紹係:牡蠣鍋~係咪好岩冬天食呢~~~~~~~~~

除左牡蠣之外……個鍋有冬菇…紹菜…菜心…金菇菜…豆腐….仲有烏冬……其實如果係兩個人食齋食呢個鍋都ok夠飽~



主角出場:牡蠣(其實即係蠔啦~)…..佢d蠔又肥又大隻囉~~~~個肚仲要係超脹~~~~點解佢d蠔會咁好味架~~~~~~~~~~~~~~~~有成8大隻…成個鍋都係150蚊咋~~~~




第二次去食我地淨係叫左個牡蠣鍋…..見有牛肉火鍋好吸引就問佢可唔可以淨係叫一份牛肉…佢話可以…100一份….咁就叫左黎試下….不過牛肉唔係我想食既牛肉….就好似平時食既shabushabu咁….d牛肉超大塊同好厚…我唔buy~




點呀~~~睇完有無暖d呀~~~~其實我想講….以上兩次打邊爐都唔係最近……係…………….八月份既事黎架喇……………….哈哈….夏天都打暖鍋…好變態呀~~






哈哈….
哈哈哈….
哈哈哈哈….
我……..
星期四又去香港玩喇~~~



報時:距離香港迪士尼反斗奇兵大本營探險之旅仲有—-2天~
哈哈~~~~今年我又係12月8號去迪士尼樂園喇~
今年係第四年~~~好開心~~~
因為今年有新既園區開左~~
係我好鐘意既Toy Story Land~~~
好得意好想快d去呀~~~~~~~~~~~~~~~



仲有~~
我新加坡d相就黎執好喇~~
就快可以推出喇~~~~

沒有留言:

張貼留言