2011年12月1日 星期四

香港鯉魚門海鮮一天遊2011-08-06 Part 1

點解呀…..點解星期四會多野做過星期一架~~~~~~~可能我今日諗既野係岩囉~~~係囉…..做咩我噚日突然之間咁感觸而寫左哥段野既呢??我覺得我個人唔性感….但性在夠感性~~(好嘔心~~~)



2011-08-06  Part 1(香港)睇下睇下~~呢張相係我係8月6號哥日影架~~感覺上我塊面有無瘦左d呢~~~同左上角我哥幅profile相比較下….有無je有無je~~~~~~

想唔想知點解無啦啦影呢……其實無原因…..因為我自戀囉~~~~~哈哈~~其實今日個topic係想同大家講下過香港海鮮一日遊架~~~~~因為杯話之前去鯉魚門食過好好味~於是約我地一齊去食…我都未去過鯉魚門囉~




搭船過到去….一行8人浩浩蕩蕩咁去尖沙咀食中午飯先……點解會黎呢間野食???係毛寶上網搵架…..叫星座冰室….呢間野個地址係:金巴利道16號香檳大廈地庫36號……唔知香港多唔多人黎呢間食既呢???其實就幾難發現佢既….佢係落一層偏避位….同埋呢棟大廈都幾雜咁……不過我見到有好多舊相機賣~






間野既內部環境就係咁架喇…茶餐廳feel~




佢呢間野既名物:蕃茄撈蛋麵~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




hey~~睇下~~~幾好味~~~我叫哥個係蕃茄雞翼撈蛋麵……華~~~佢d雞翼好好味呀~~~~蕃茄撈蛋麵都好好味囉~~~~~~不過都好似幾貴…我睇餐牌蕃茄撈蛋麵已經要26蚊…我仲加埋雞翼….唔知幾錢呢~~~~~~~~毛寶佢地食通粉…..話通粉好味過麵喎~因為麵d味濃有d搶味…….但我都覺得我哥個好好味喎~~~~~~~~~~~~~~~食飽飽去左旺角行下…….不過我記得我哥日無咩收穫….因為我主要都係想食野~

我知香港有好多茶廳都有茄蛋有關既野食….唔知有無其他香港朋友仔可以介紹下呢?





今日臭男人係北區番左黎…..
見到我著褲第一句係…..
臭男人:你做咩著褲?
我:因為今年冬天凍囉…
臭男人:你唔好著褲啦得唔得呀
我:點解呀?
臭男人:唔好睇囉…
我:有咩唔好睇呀?
臭男人:你著左褲就好似踏入左中年哥d人呀
我:乜呀…….邊係呀
臭男人:你….係依家好似Lxxxx囉(Lxxxx係我公司一個阿姨級既員工….為人超無禮貌)
我:我頂你呀
小i:但係佢瘦左喎
臭男人:瘦左咁又點je…你睇佢隻袖鬆泡泡…似d阿姨煮用哥d手袖囉….
下….我有咁差咩???…..跟住我由原先被佢叫既小t……跟住今日不停好細聲偷偷咁叫我阿蓮………我好無奈……………………………………………………………………….



hey~
原來我淨係乖左一日咋…..
我….今….日….又….發….現….我………………………
又無拉褲鏈喇@___@”“”
又係中午好型咁番工囉……
我真係….唔係太適合著褲……………..
點解今日無人提我架…………….

1 則留言:

  1. 星座係幾好食既...不過我都好耐冇食過個間星座冰室! 因為有次我落去食lunch, 佢比左個偏廳我坐, 個度有一陣臭味, 酸宿味, 雖然個通粉味道都係咁好味, 但要我聞住陣怪味食真係唔得, 結果之後冇去過喇!

    回覆刪除